Důvěra je zvláštní věc. Většinou se dlouho buduje a velmi snadno se zlikviduje častokrát i zdánlivými maličkostmi. Ve firemním životě je důvěra právě tím základním stavebním kamenem vztahů. Uvnitř společnosti, mezi kolegy, vedením a zaměstnanci, mezi společností a zákazníky nebo dodavateli. Bez důvěry se dobře namazaná kolečka začnou zadrhávat, kvalitní pracovníci odcházet a klienti hledat u konkurence. Důvěru jako takovou můžeme spojit i s výší příjmu. Použijeme-li jednu z definic peněz, a to, že peníze jsou myšlenka podpořená důvěrou. Jakýkoliv klient v podstatě kupuje výrobek nebo službu s tím, že věří, že dostane, co od daného produktu očekává. Jste důvěryhodní? Pak by váš příjem neměl být problém.
Ale od čeho se tedy taková důvěra odvíjí?
Může se klient spolehnout na termíny, které slíbí vaše firma?
Může se spolehnout na kvalitu vašeho výrobku?
Může se spolehnout na dodání a instalaci?
Je jednání vašich lidí skutečně důvěryhodné?
A takových otázek věřte, může být nepřeberné množství. A za každou z nich se skrývá skutečnost, zda máte nebo nemáte peníze.
Když jsme u tématu důvěra, pak se hodí říci, že u nás v Business Success je rok 2016 není jenom dalším rokem, ale je rokem jubilejním. Slavíme 20 let na českém trhu. 20 let vašich i našich úspěchů. 20 let, kdy máme tu výsadu těšit se důvěře našich klientů a pomáhat jim ve zvyšování jejich prosperity a zjednodušování jejich fungování. Děkujeme za vaši přízeň. A děkujeme za vaši důvěru.