Z malé tříčlenné firmy, která vznikla v roce 1990, se brzy stala silná mezinárodní skupina, která zaměstnává v současné době více než 100 lidí a jejich počet se stále zvyšuje. Cílem skupiny je pomoc vytvořit ve firmách stabilní prostředí a dosáhnout vysoký stupeň profesionality u vedoucích pracovníků při řízení organizace, tak i u obchodníků při prodeji tak, aby zaznamenali skutečný obchodní úspěch.
Filozofie firmy
Dávat víc – to je směr, na kterém stojí úspěch Business Success. Tato filosofie firmu nikdy nezklamala a vždy posunula firmu o kus dopředu. Vše dělají ve prospěch klienta, vždy se snaží, aby klient dostával od víc, než očekává – aby nikdy nepřišel na nesprávný seminář, aby neměl pocit, že mu něco vnucujeme, aby si mohl seminář kdykoliv zopakovat.
Čím se společnost zabývá?
Trénink prodejců a obchodníků je nejstarším a nejdůležitějším programem společnosti.
Obchodníci se v seminářích, trénincích či studijních programech naučí nejen základní principy vedení prodejního rozhovoru, ale i velice jemné detaily, které často rozhodují o pozdějším úspěchu. Pokud má zákazník zájem, dobrou náladu a chuť koupit, není potřeba žádný seminář. Bohužel takovýchto zákazníků není příliš mnoho a proto se věnují procesu, jak vyvolat zájem u zákazníka a jak nenásilnou formou zvládat i někdy nepříjemné situace (různé námitky, reklamace, …) a jak řídit celý rozhovor směrem k uzavření obchodu. Výsledkem tréninku jsou obchodníci, kteří si dokáží bez velké námahy vybudovat důvěru u zákazníka, úspěšně zvládnou námitky zákazníka a mají schopnost příjemným způsobem jednat a uzavírat obchody. Nezanedbatelným efektem semináře je i to, že obchodník dokáže po obchodním jednání daleko přesněji analyzovat, proč neprodal. Odpovědi typu „já si to ještě rozmyslím“, „ještě se poradím s …“ se stávají odpověďmi, které ho už neuspokojují. V rámci seminářů nenabízí pohodové posezení u bazénu, jízdu na koni, či různé labužnické zážitky. Vedení seminářů je sparťanské z důvodu neodvádění pozornosti od učení nepodstatnými věcmi. Business Success vyžaduje od klientů jistou disciplínu. Nechtějí poskytnout relax, cílem je zvýšení produktivity. Mnozí účastníci odcházeli a odcházejí očarovaní přímočarostí a funkčností myšlenek – lektoři Business Success přednáší jednoduché a fungující principy, které dokáže posluchač okamžitě využít v reálném životě.
Z historie:
- 1980 vznik firmy v dnešní podobě, Vídeň
- 1992 pobočka Československo, Bratislava
- 1999 firma slaví 40.000 absolventa
- 1999 plně funkční pobočka Praha
- 2000 založena pobočka Brno
- 2001 kromě Rakouska je dnes firma zastoupena v Maďarsku, Slovenské a České republice, Švýcarsku, Slovinsku a Rumunsku. V roce 1999 se rozeběhla aktivita ve Švédsku a chystá se druhá centrála ve Velké Británii, která by se stala základnou pro anglo-americkou oblast.
- 2002 založení poboček v Plzni, Ostravě a Pardubicích. Firma zaznamenala 68% meziroční nárůst a vyškolila 1740 lidí
- 2003 firma zaznamenala 65% meziroční nárůst a vyškolila 2580 lidí.
Cíl firmy
Stát se nejvýznamnější firmou v oblasti seminářů a tréninků, která přináší do světa podnikání duševní zdraví, etiku a stabilitu.
Personální team z Business Success spojuje ochota k vysokému nasazení, k podávání špičkových výkonů a hlavně mají všichni společnou víru ve změny a zlepšení. Nejsou ochotni se smířit jak u sebe tak u klientů s polovičními výsledky, s tvrzením jako „nejde to“ nebo „nemůžu“.
Na dveřích jejich první kanceláře ve Vídni vyvěsili slogan, který se stal firemním mottem:
„Vítězové se nikdy nevzdávají, a ti, kteří se vzdávají, nikdy nevyhrajou“.