Máte firemní webové stránky?
Víte, nebo tušíte jejich návštěvnost? Tedy, kolik lidí v průběhu jednoho měsíce navštíví „firmu“ skrze web?Každá organizace má své zákazníky a pro tyto zákazníky vytváří svou webovou prezentaci.
Víte, nebo tušíte jejich návštěvnost? Tedy, kolik lidí v průběhu jednoho měsíce navštíví „firmu“ skrze web?Každá organizace má své zákazníky a pro tyto zákazníky vytváří svou webovou prezentaci.
Otázka ovšem zní:
Dostává naše firma z webu to, co bychom chtěli?
Nepotřebujete webovou prezentaci, kterou navštěvují tisíce lidí, jestliže z toho získáte jenom jednu objednávku či jeden vyplněný kontaktní formulář.
Kde je příčina ne zcela úspěšného webu?
Co můžeme udělat pro funkční web a neutratit přitom statisíce?
Zjistěte, jak díky skutečně funkčním webovým stránkám dosáhnout navýšení objednávek, zvýšení počtu registrací, prostě to, co od webu očekáváte.Přihlaste se na praktický workshop ještě dnes!