Pozornost a peníze jdou ruku v ruce. Přitáhnete pozornost, přitáhnete peníze. Otázka je, jak přitáhnout pozornost, když máme technický obor, kde prodáváme přímo firmám, nákupčím atd. Je to těžší, než když prodáváme auta, hodinky nebo pračky. Pojďme se podívat na to, kde obvykle děláme chyby.
Novinky a články
Štítek: obchod
Jak získat náskok před konkurencí?
Pokud by firma zvýšila počet udržených klientů o pouhých pět procent, dodatečné zvýšení zisku, kterého již dosáhla ze současné produkce, by často bylo násobně vyšší než tato procenta. Co by se teprve stalo se ziskem skupiny, kdyby si udržela více než deset procent...
Proč se zákazník mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší kvalitu?
Co musím udělat, aby zákazník vnímal produkt stejně jako já a chtěl ho koupit? Kladete si také někdy tuto otázku? Co je to co přiměje zákazníka ke koupi? Proč jde s vámi do spolupráce? A proč se mnohdy obrátí na konkurenci, která má daleko horší parametry, kvalitu,...
Obchodní průšvihy, aneb co by obchodník rozhodně neměl dělat
Tak máme za sebou bez mála dva roky s covidem a na první pohled to vypadá, že se situace zlepšuje. Na první pohled určitě, ale ptám se: „Je to pro nás obchodníky pravda?“. Když se podíváme tak trochu pod pokličku, zjistíme, že covid není jen nějaká virová nákaza, ale...
Když obchodník slyší často „NE!“
Máte rádi obchodování? Je to to, co milujete? V obchodu totiž zažíváme nejen vítězství, ale i prohry a znám lidi, kteří více myslí na neúspěchy než na úspěchy. Když se toto obchodníkovi stane, může přestat mít svou „práci“ rád. Ale existují obchodníci, kteří i přes...
Jsou dnes na obchodníky kladeny vyšší nároky?
Momentální pozice obchodníků není snadná. Slova odmítnutí zaznívají mnohem intenzivněji nežli dříve. Obchodníci hledají vlastní motivaci, prodávat je velmi často těžší. Překážky, nejistota na straně klientů a váhání s uzavřením obchodu je častější, než jsme v...
Víte, jaké detaily rozhodují při obchodním jednání?
I malé detaily mohou rozhodnout, a to nejen v prodeji Je pravda, že každé jednání je jiné, že každý obchodní případ je jiný, ale neanalyzovat si své obchodní jednání muže být chybou a velkým zdrojem neefektivity. Každý profesionální sportovec si analyzuje svůj...
Jak tvrdou hru musí zvládat profesionální obchodník?
Určitě jste si všimli, že podnikatelský svět čím dál méně odpouští chyby a zastaralost. Vše se zrychluje a je více agresivní (vyjednávání, cena, podmínky atd.). Je to jako ve fotbale, před 20 lety bylo nějak více místa na hřišti, člověk měl čas dostat přihrávku,...
Síla obchodního týmu…
…životaschopnost firmy! Na středu 17. února 2016 od 10:00 jsme pro vás přichystali další setkání Exec Clubu, tentokráte v Brně. Je to další příležitost se opět setkat a vyměnit si zkušenosti ze svého podnikání. Nosné téma, ke kterému se budou vázat...
Lze být úspěšný při stagnující ekonomice?
I v těch nejlepších dobách je úspěch v podnikání značně nepředvídatelný. Co vypadá jako „musíte mít“, tak nějak nejde a rádoby slibný produkt se stává ležákem. Někdy se může zdát, že uvedení nové myšlenky, produktu či služby na trh může být hop nebo trop....