Pozornost a peníze jdou ruku v ruce. Přitáhnete pozornost, přitáhnete peníze. Otázka je, jak přitáhnout pozornost, když máme technický obor, kde prodáváme přímo firmám, nákupčím atd. Je to těžší, než když prodáváme auta, hodinky nebo pračky. Pojďme se podívat na to, kde obvykle děláme chyby.
Novinky a články
Štítek: marketing
Má doporučení větší sílu než reklama?
Má firma více investovat do reklam, nebo se radši pustit do sbírání doporučení? Dokáže špatná recenze ovlivnit rozhodnutí, zda koupit nebo nekoupit? A jak si o takové doporučení nebo recenzi říct? Na to jsme se zeptali Denisy Pelikánové, která v Business Success...
7 hříchů marketingu
KTERÝM SE MŮŽETE VYHNOUT! Když něco děláme, tak občas i s chybami. Některé věci se učíme za pochodu, leckdy to ani jinak nejde. V textu níže naleznete pár chyb a omylů, které se nejčastěji v marketingu dělají. 1. Odhadovat namísto vědět Marketingové aktivity budou...
Jak agentury pomáhají firmám s marketingem na sociálních médiích
Firmy si najímají marketingové agentury, které jim pomáhají s širokou škálou akcí na sociálních médiích, včetně tvorby obsahu, sledování, strategie a analýzy kampaní. Podle průzkumu, kterého se účastnilo téměř 1 000 odborníků z oblasti marketingu sociálních médií,...
Kreativec nebo analytik? Marketér musí být obojí
Analytika změnila schopnosti organizací pochopit, předvídat a utvářet, jak zákazníci prakticky zkouší či využívají jejich značku. Ale skutečná obchodní hodnota spočívá v neustálém zlepšování této vzájemné interakce. A to vyžaduje o něco více, než jen analytiku....
Nenabízejte své výrobky a služby
Nabízejte užitek, který zákazníkovi přináší! Hledejte stále užitek a především přínos vašich služeb a produktů. Zkuste si sednout na druhou stranu stolu, obujte si boty zákazníka a vžijte se do role vašeho potenciálního zákazníka. Vzbuďte zájem, nabídněte „něco...
Neřešte návštěvnost webu
Existuje nespočet firem, které mají vysokou návštěvnost svých webových stránek. Vysoká návštěvnost mnohdy nezaručuje, že budete mít více poptávek a objednávek. Je důležité soustředit se na konverzi vašeho webu. Tedy na počet návštěvníků, kteří na vašem webu šli do...
Udělali byste 5 kroků pro efektivnější web?
Máte firemní webové stránky? Víte, nebo tušíte jejich návštěvnost? Tedy, kolik lidí v průběhu jednoho měsíce navštíví „firmu“ skrze web?Každá organizace má své zákazníky a pro tyto zákazníky vytváří svou webovou prezentaci. Otázka ovšem zní: Dostává naše...
Proč některé značky jsou bezpodmínečně milovány
Jste hodiny od vytoužené cesty. Francouzské vinice. Švýcarské hory. Řecké ostrovy. Nekonečné pláže v Karibiku. Vyšetřili jste si na to veškerý čas na dovolenou. Nemůžete již více čekat! Chystáte se vyjít ze dveří, a telefon zabzučí. Je to textová zpráva od letecké...
Může i malá firma dominovat ve vyhledávání?
Téměř každá firma na světě má webové stránky, a to znamená, že malé a střední podniky musí překonat téměř nepřekonatelné šance, aby dosáhli na jedno z mála míst na prvních stránkách výsledků vyhledávačů. Velké podniky mají pomyslný zámek na většinu z předních pozic....