1. Úvod
  2. /
  3. komunikace
  4. /
  5. Page 4

Novinky a články

Štítek: komunikace

Co znamená prodávat?

Co znamená prodávat?
Jedna z pěkných definic osobního prodeje zní takto: Prodej je akce pomoci, ovlivnění a převzetí zodpovědnosti. Cílem osobního prodeje je pomoci zákazníkovi udělat správné nákupní rozhodnutí.   Prodejní rozhovor sám by mohl být něčím, co zákazníkovi pomáhá....

Nás učili věci opravovat

Nás učili věci opravovat
Jednomu manželskému páru, kde oba už měli přes 90 let, prožili spolu celý život a i na fotografii bylo vidět, jak jsou spolu rádi, položili otázku, jaký je jejich recept na tak dlouhé manželství. Odpověděli něco ve smyslu, že i když se mají rádi, tak samozřejmě ne...

Jak soukromí ovlivňuje prodejní výsledky?

Jak soukromí ovlivňuje prodejní výsledky?
Kvalita soukromého života do velké míry určuje kvalitu pracovního života a naopak. Existuje mnoho školení pro obchodníky o prodeji, ale to, co může významně ničit prodej, se nemusí nacházet v oblasti prodejních technik. Sportovci, obchodníci, manažeři, … proč se...

Dokáže to skutečně každý?

Dokáže to skutečně každý?
Komunikace je jednou z nejdůležitějších aktivit všech lidí Komunikace ovlivňuje naše vztahy a každou činnost, do které se pustíme. Pokud někde komunikace chybí, s jistotou se řítíte do problému, nebála bych se říct i do průšvihu. Přestat komunikovat je jako hodit auto...

Utržené ze řetězu… EMOCE!

Máte pocit, že se občas potkáváte s emoční „horskou dráhou“? Často vídáme lidi, kteří jsou „nahoru dolů“. Nejednou slyšíme, že za pár dní to bude fajn, že je to přechodná situace. Nakolik se dokážete od takových situací oddělit, aby Vás osobně...

Čekáte dlouho na odpověď?

Čekáte dlouho na odpověď?
KOMUNIKACE – nejdůležitější nástroj pro budování vztahů. Ať už budujete vztahy soukromé nebo ty pracovní, tak komunikace vám dává nejen možnost řešit spory a hádky, ale zároveň vám ukazuje… Podívejte se na videoTIP, který pro vás natočil Rastislav Zachar,...

Komunikace je obousměrná ulice

Komunikace je obousměrná ulice
„Rozhovor je proces ve kterém se střídá vytváření a přijímání komunikace.“ Základní pravidlo komunikace je: „Ten, kdo chce vytvářet komunikaci, ji musí také přijímat. Ten, kdo chce přijímat komunikaci, ji musí také vytvářet.“ Pokud není pravidlo v obou směrech...