1. Úvod
  2. /
  3. Reference
  4. /
  5. Page 7

Reference

Více než 11 tisíc proškolených firem

Jiří Sova

Opět hodně uvědomění jak do práce, tak do osobního života. Zrychlit, nepuntičkařit. Zamyslet se a přivést do praxe, co má být produkt mého osobního života. A ten souvisí i s výsledky a spokojeností v práci.

Jiří Sova, Lifocolor, s.r.o.

Ivo Hutira

Na seminářích jsem si s neutuchajícím zájmem uvědomoval, co vše nejen ve firmě dělám tak nějak podvědomě, aniž bych si to právě uvědomoval, co nedělám a měl bych, i když v tom mám někdy vnitřní polemiku, avšak vždy jsem si ze seminářů odnesl spoustu zajímavých pohnutek mysli.

Ivo Hutira, HUTIRA s.r.o.

Petr Prokš

Seminář byl pro mě v mnoha směrech podnětný, a nejen že mi pomohl urovnat myšlenky, ale přinesl mi i inspirace a nové nápady (a to se mi už věru často nestává). Důsledně aplikuji – „obdržet plně vykonané“, oprašuji (i) svůj klobouk a re-definujeme produkty pro každé oddělení a pozici.

Petr Prokš, PFM-GROUP a.s.

Jakub Zelina

Kurz mi otevřel oči hlavně v tom, že pokud chci od zaměstnanců produkci, je třeba ji odměnit, a to hlavně tak, aby zaměstnanci přesně znali pravidla odměňování. Řečeno z opačného úhlu pohledu – poučka „odměň produkci a dostaneš produkci“, pro mě byla zlomová a asi největším přínosem celého kurzu. Díky supervizorovi za úžasné provedení celou problematikou odměňování a já se již nemůžu dočkat uvedení do praxe, které se nezadržitelně blíží! 🙂

Jakub Zelina, BARTEN s.r.o.

Filip Tryzna

Seminář byl veden velmi jednoduchou formou pro pochopení. Uvědomění si hlavních činností/ smyslu obchodních zástupců pro jejich práci je klíčové – doporučil bych každému začínajícímu obchodníkovi toto slyšet, ušetří to spousty času než si na toto obchodník přijde sám. Na následující poradě s týmem jistě použiji definici našich silných stránek – kde bude cílem toto vytvořit ze strany našich obchodních zástupců – osobně jsem velmi zvědavý na výsledek. Děkuji.

Filip Tryzna, CERVA GROUP a.s.

Martin Viktorin

Uvědomil jsem si co je pro mě priorita a na co mám více klást důraz. Tím pádem jsem schopen ušetřit více času a nesoustředit se na méně závažné záležitosti. Je to další střípek do mé mozaiky k daleko lepšímu fungování u nás ve firmě.
Byl to opět výborně strávený čas a budu se těšit na další setkání.

Martin Viktorin, Epic s.r.o.

Michaela Cintlová

Vstupní seminář Jsem dobrý šéf? se mi velmi líbil.
Jednak pro osobnost lektora Pavla Rance a jeho pojetí výkladu – přirovnání situací ze života, z rodiny a z firem, které se dějí bez ohledu na obor, lokalitu atd….
Bylo to pojaté jako uvědomění si, že všechny ty věci vlastně podvědomě znám/e, jen je potřeba je pojmenovat. Základní premisa ŠÉF JE NĚKDO, KDO DOSTÁVÁ ÚPLNĚ VYKONANÉ. Což často očekáváme, ale nejsme důslední, nebo nedáváme zaměstnanci důvěru a prostor pro realizaci. To si mnohdy vlastně neuvědomujeme. Tak třeba tohle je příklad toho, co bych ráda naučila i některé liniové manažery u nás ve firmě. Taky to, že pokud chceme měnit a ovlivňovat ostatní, musíme začít u sebe.
Seminář v Business Succes vedl zkušený lektor, zaměřený na praxi a praktické využití i díky vlastním zkušenostem z firem. Oceňuji semináře v menším kruhu, kde kromě nových (či staronových) poznatků od lektora mají účastníci prostor se zapojit a sdílet vlastní zkušenosti. Ráda se účastním networkingových akcí.

Michaela Cintlová, HAAS+SOHN Rukov, s.r.o

Petr Kulhavý

Motivační seminář pro vedoucí pracovníky doporučuji každému, kdo si je vědom, že i po mnoha letech zkušeností s řízením se má stále co nového dozvědět či si potvrdit, že určité věci stále fungují a jsou tou správnou cestou k osobnímu rozvoji svých dovedností v oblasti vedení a motivace týmu. Za mě to bylo např. dostat úplně vykonané a že  s produkcí stoupá i motivace. Toto školení mi poskytlo skvělý a inspirativní pohled na strategii, jak postupovat krok za krokem a nástroje, které mohou být použity k povzbuzení a motivaci týmu. Pana Pavle Rance jsem zažil poprvé, je to inspirující lektor s dlouholetými zkušenostmi v oblasti managementu a lidských zdrojů, kde nám představil praktické situace a příklady či očekávanou reakcí od podřízených na ně, se kterými se jako vedoucí pracovníci můžeme setkat v každodenním pracovním prostředí.
Rád bych poděkoval celému týmu Business Success za výbornou organizaci, prostředí a profesionální přístup lektora a jeho kolegyně. Doporučil bych tento seminář každému, kdo chce posílit své dovednosti v oblasti motivace a efektivního vedení týmu. Jedná se o investici do svého profesního růstu a rozvoje, která se vám vyplatí.

Petr Kulhavý, S-FIRMA, s.r.o.

Renata Žížalová

Před seminářem jsem si přála získat nové znalosti a dovednosti v oblasti komunikace a mé očekávání bylo naplněno. Lektor semináře pan Staněk udržel mou pozornost po celou dobu trvání semináře. Jeho způsob předání informací byl zajímavý a oslovila mě jeho schopnost zaujmout a udržovat atmosféru aktivní účasti a zapojení všech účastníků.
Celkově hodnotím seminář velmi pozitivně. Byl inspirativní a informativní. Doporučuji.

Renata Žížalová, VETOS group s.r.o.

Markéta Hrbková

Je to 100% dobře využitý čas pro každého vedoucího pracovníka. Od zapáleného lektora jsem získala jednoduché a praktické úvahy a doporučení pro okamžité použití. Uvědomila jsem si, že když někomu svěřím post, musím věřit, že to zvládne. Když se nedaří, musím o to víc podporovat svůj tým. Pokud se cítím přepracovaně, zamyslím se, zda nekradu svým lidem práci a také dbám na to, abych dostávala opravdu dokončené. Potvrzuje se mi, jak je důležité, když jsem jako nadřízená jednoznačná. Nemusím být dokonalá, ale čitelná. Jako vedoucí pracovník se mohu stále zlepšovat a tento seminář je k tomu skvělou příležitostí. Děkuji za něj!

Markéta Hrbková, KODAP Liberec, s.r.o.