Spolupráci s firmou Business Success můžu s čistým svědomím doporučit všem vedoucím pracovníkům, kteří se dnes a denně potýkají s tím, že přesně vědí, CO chtějí, ale nejsou si úplně jistí, JAK toho dosáhnout rychle a efektivně. Vedení firmy s kvalitním konzultantem za zády znamená sice pro šéfa spoustu tvrdé práce, ale přináší mu také […]
Reference
Více než 11 tisíc proškolených firem
První školení od společnosti Business Success proběhlo v červnu 1995 a navazovalo na základní systém organizace firmy převzatý od švýcarské společnosti. Tento systém byl úspěšně aplikován v naší firmě a měl zásadní vliv na její růst od r. 1992.
Ing. Pavel Pubec, majitel firmy REALITNÍ KANCELÁŘ PUBEC s.r.o.
Po dvou letech společné práce mohu svědomitě říci, že spolupráce s Vámi má smysl, že nás všechny ve firmě Vaše působení zorganizovalo, zrychlilo, zefektivnilo a že se nám pracuje lépe. Atmosféra ve firmě je uvolněnější, ale přitom velmi disciplinovaná. Fungují statistiky, fungují zprávy o činnosti, plánování a vnitřní komunikace, což bylo naše nejslabší místo.
Ing. Hana Reuterová, jednatelka společnosti IDC-FOOD, s.r.o.
Tento seminář mi ukázal, že naši obchodníci (včetně mě) mají značné mezery a je zde obrovský potenciál pro jejich zlepšení. Získané znalosti a praktické rady se jako jednatel společnosti snažím zavádět do praxe a s obchodníky drilovat jednotlivé situace, se kterými se v prodeji denně setkáváme. Po několika měsících mohu vyhodnotit, že úspěšnost obchodních schůzek o dost vzrostla a obchodní jednání se stala mnohem příjemnější.
Martin Šlauer, jednatel společnosti Web Consulting – design, web, hosting s.r.o.
Nejdříve jsme měli v úmyslu ji vytvořit sami, na základě poznání náplně práce jednotlivých pracovních pozic a nároků na ně kladených, ale nakonec jsme usoudili, že bude daleko efektivnější využít zkušeností firmy Business Success s tvorbou orgboardů. Přijali jsme nabídku pana Pavla Rance.
Ivana Šachová, jednatelka SILEX spol. s r.o.
Zaujal mne rozdíl komentář/námitka, protože po analýze svých prodejních schůzek jsem zjistil, že „investuji“ příliš mnoho času na zvládání problému, který neexistuje.
C. Anovčín
Na semináři „Jak zvládat stres?“ mě nejvíce zaujaly emoce – stěžejní pro práci s lidmi a efektivitu týmu.
J. K., AŽD Praha s.r.o.
Mám pocit, že je to nejlepší a nejvíce užitečný seminář. Škoda, že jsem na něm nebyla už dávno.
Lucie Vybíhalová
„Motivační seminář pro vedoucí pracovníky“ mi pomohl odhalit problémy a potíže, se kterými jsem se v práci setkával, dal mi návod na jejich řešení a úplně mě „nakopnul“ do další práce. Jedna z nejdůležitějších věcí, kterou jsem zavedl do fungování firmy, bylo zorganizování mého oddělení, což je samostatná divize firmy. Jako jednoznačný přínos, který bylo možné vyčíslit i finančně je, že se mi díky získaným znalostem podařilo udržet ve firmě několik mých kolegů, kteří byli podobně demotivovaní jako kdysi já. Nejen, že jsem pomohl jim samotným, ale nemuseli jsme shánět nové zaměstnance, a draze a dlouze je zaškolovat, než by se dostali na potřebnou úroveň znalostí a zkušeností.
Tomáš Bůbela, ELCOM, a.s.
Co pro mne bylo nejdůležitější – z toho, co mi statistika ukazuje dokáži dnes poznat příslušnou kondici činnosti a podle jejího vzorce stav zvládnout! Takže jsem moc rád, že jsem to zvládl a nyní jdu do praxe – zvládat!