Hledala jsem kurz, který mi dodá informace, jak hodnotit jinak, než podle dojmů a pocitů a kurz Management podle statistik byl pro mě šitý zcela na míru.
Reference
Více než 11 tisíc proškolených firem
Business Success mne na seminářích proprali, nastavili mi zrcadlo, nechali mě projít „králičí norou“ sebepoznání.
Ing. Stanislav Štábl, jednatel a ředitel společnosti SG-geoprojekt, spol. s r.o.
Dovoľte nám sa Vám, spoločnosti Business Success, týmto poďakovať za Vašu pomoc, dobré rady, tipy a podporu pred aj počas nášho vystavovania na Medzinárodnom strojársko veľtrhu v Brne.
Mgr. Elvíra Nagyová, DIN-TECHNIK spol. s r.o.
Na semináři „Jak získat čas?“ jsem dostala další rady a tipy, jak být efektivnější a nezbláznit se z toho.
Denisa Hrubešová, Performia, spol. s r.o.
Naše kontakty mají počátek v roce 2001. Tehdy jsme zaměstnávali 100 lidí a dosahovali obratu kolem 100 mil Kč. Měli jsme velké cíle a nadšení něčeho dosáhnout, ale dost dobře jsme nevěděli, jak na to. S Vaší pomocí jsme začali tvořit klobouky, statistiky a nakonec i orgboard. Pravidelně jsme se potkávali na seminářích a schůzkách, kde jste nám pomáhali vidět věci jednodušeji a smysluplněji. V letošním roce se naše společnost přiblíží obratu 1 mld Kč a zaměstnává 420 osob. Bez nadsázky se dá říci, že je to i Vaší zásluhou.
Miroslav Jakubec, Servis Climax a.s.
Přínos semináře nezůstal jen na úrovni kvalifikovaného, zajímavého a srozumitelného přednesu problematiky. Seminář byl přínosný logickým výběrem a spojením témat tak, že vznikl celek, který běžné semináře nepojmou. K tématům poskytl přednášející také hierarchizaci a systematizaci motivačních faktorů způsobem, který vychází z praxe, a pro ni je také určena, čímž je takto vedený seminář ve srovnání s možnostmi osvojení si této problematiky z obvyklé manažerské literatury výrazně efektivnější.
JUDr. Václav Čmolík, předseda dozorčí rady ZPS - FRÉZOVACÍ NÁSTROJE a.s.
To, že se mi podařilo vybudovat tak skvělou firmu, na kterou jsem hrdý, přikládám mimo jiné spolupráci s Business Success.
Libor Žižlavský, majitel společnosti A studio group, spol. s r.o.
„Dril emocí“ je skvělý seminář, na kterém jsem si prohloubil znalosti emocí a dostatečně si je na sobě vyzkoušel.
Václav Krajňák, Clipsan s.r.o.
Na semináři jsem získala mnoho praktických nápadů, jak mohu zkvalitnit propagaci své firmy a mohu říct, že vznikl opravdu dlouhý TO DO list.
Již jsem na některých věcech začala pracovat a z prvních akcí mám pozitivní výsledky. Každopádně mám pocit, že už konečně vím, co mám dělat v rámci propagace a dává mi to smysl a „hlavu a patu“.
Kamila Zárychtová, Business for Breakfast Česká republika s.r.o.
Obchodní spolupráci se společnostmi jsme zahájili z našeho podnětu, kterým bylo poznání, že lidé v klíčových pozicích našeho holdingu jsou potenciálem, na kterém bychom rádi stavěli a v rámci dalšího růstu skupiny je posouvali dál. Nebyli jsme si však jisti, že známe dokonale jejich možnosti…