1. Úvod
  2. /
  3. Reference
  4. /
  5. Page 51

Reference

Více než 11 tisíc proškolených firem

Martin Barabáš

Díky semináři jsem zjistil, jakých hrubých chyb se ve firmě dopouštíme a hlavně jakých chyb se dopouštím já osobně.
Byl bych rád, kdyby se seminář uskutečnil v naší firmě, zaměřený na naše problémy, aby si to mohli vyslechnout i ostatní kolegové.

Martin Barabáš, JD ROZHLASY s.r.o.

Ing. Pavel Frühauf

Super informace, které bylo určitě dobré slyšet. Dokážu nově pojmenovat problémy, které denně řešíme a vím, jak je řešit a co pro to udělat. I když je před námi spousta práce, seminář mi ukázal známku hodnocení mé práce, kterou jsem zatím pro firmu udělal.

Ing. Pavel Frühauf, Trinom s.r.o.

Miroslav Zubr

Ze semináře si odnáším hodně nových námětů pro aplikaci do mého života. Hodně se mnou rezonovala důležitost efektivní komunikace (kde není komunikace, tam není život), důležitost cílů a aplikace hry, aby skupina prosperovala, stále udržovat zdravou míru nevyhnutelnosti, abychom neustrnuli na místě. Doporučuji seminář každému, kdo hledá inspiraci pro zdravý rozvoj svého týmu, firmy nebo i rodiny. Tato pravidla jsou platná v každé životní situaci.

Miroslav Zubr, Baumüller Brno s. r. o

Jan Urban

Překvapilo mě, že trenér skutečně předával informace a zkušenosti. Doposud jsem zažil pouze trenéry, kteří od účastníků semináře vyžadovali podání způsobů práce obchodníka. Probíhalo školení – jak to děláte, my to zhodnotíme. Což zde nebylo!

Jan Urban, Iveco Truck Centrum, s.r.o.

Zdeňka Masopustová

Publikaci „Jak zvýšit účinnost propagace?“ jsme si zakoupili z důvodu, že neustále pracujeme na zlepšení a zefektivnění propagace naší organizace. Hledáme způsoby, jak naše služby nejlépe dostat ke klientům. Tato publikace obsahuje kompletní návod na to, jak udělat průzkumy u cílových skupin, jak je vyhodnotit a následně sestavit úspěšný propagační materiál. Takže, kdo chcete zlepšit účinnost vaší propagace, na jakoukoli aktivitu, tato kniha je tou správnou volbou.

Zdeňka Masopustová, Studijní centrum Basic