1. Úvod
  2. /
  3. Reference
  4. /
  5. Page 49

Reference

Více než 11 tisíc proškolených firem

Jana Drápalová

Zopakovala jsem si po roce potvrzování, které potřebuji pro ukončení komunikace a toku pochybností.
Uvědomila jsem si svůj malý záměr v komunikaci a poté svou nespokojenost s vlažnou odpovědí.
Super kurz pro každého. Hodně jsem si uvědomila, že mysl člověka dokáže vše.

Jana Drápalová, JD ROZHLASY s. r. o.

David Kluz

Motivační seminář, vedený Business Success, považuji za velice přínosný.
Od umění lektora přednášet poutavě a zábavně, kvalitní obsah i provázející materiály, až po prostředí a péči o zúčastněné.
Nabyté vědomosti, s přesahem do osobního života, mě motivovaly k zavedení nových procesů a efektivnějšímu vedení.
Za zvlášť důležité považuji dostávat úplně vykonané.

David Kluz, Challingo, s. r. o.

Břetislav Vejtasa

Zúčastnil jsem se Neuvěřitelného semináře o prodeji pod vedením pana Staňka, který dokázal myslím si všechny z nás zaujmout věcnou a zábavnou formou. Obor, ve kterém obchoduji je trochu jiný a specifický, není to o jednorázovém podpisu smlouvy nebo o jednom obchodě. Velice mě zaujala věta, že slovo sleva neexistuje bohužel u nás sleva rozhoduje, s ní se argumentuje. I když se mi tato myšlenka moc líbí. I přes počáteční skepsi, se kterou jsem k semináři přistupoval, musí říct že mi prospěl a něco z něj využívám každý den.

Břetislav Vejtasa, Opti - project s.r.o.

Jitka Jelínková

Na brožuře „Profesionál v prodeji“ mne nejvíce zaujal systém „jak jít na zákazníka“, tedy jak ho nepřesvědčovat, ale přesto dojít k tomu, aby koupil. Po přečtení brožury jsem se začala cíleně ptát, zjišťuji, co zákazník skutečně chce a podle toho mu jsem schopna dát adekvátní doporučení. Toto vlastně byl první bod, který jsem si řekla, že udělám a hodlám se ho držet dále. Prostě to funguje a vnímám, že to lidé oceňují. Když vás někdo pochválí, že jste odvedli dobrou práci, tak se toho budete držet. 🙂 Líbí se mi spokojenost, kterou zákazníci projevují, a to se „jenom ptám“! Je hezké vidět radost z nákupu u všech zainteresovaných. 

Jitka Jelínková, KaM Univerzita Karlova

Šárka Novotná

Na brožurce Jak nepřijít o schopné zaměstnance? se mi líbí, že jsou u kapitol uvedena jednotlivá cvičení, která pomohou sestavit žebříček těch firemních nej osobností. Důležité je myslet na to, že i když jsou tito lidé velmi produktivní a schopní a máme pocit, že nás nepotřebují, nesmíme zapomenout, že i tito lidé touží po naší pozornosti, ocenění.

Šárka Novotná, Eurosoft-Control s.r.o.

Michal Jílek

Neuvěřitelně jednoduché, funkční a inspirativní návody pro lidi v každé pozici. Na druhou stranu také velmi zavazující, protože se už člověk nemůže vymlouvat, že neví. Přečtěte si tuto knihu a vracejte se k ní. Rozšíří váš pohled a uvolní vaši tvůrčí energii.

Michal Jílek, Dotykačka ČR s.r.o.