Zopakovala jsem si po roce potvrzování, které potřebuji pro ukončení komunikace a toku pochybností.
Uvědomila jsem si svůj malý záměr v komunikaci a poté svou nespokojenost s vlažnou odpovědí.
Super kurz pro každého. Hodně jsem si uvědomila, že mysl člověka dokáže vše.
Reference
Více než 11 tisíc proškolených firem
Kurz Efektivní koučování mě opět posunul někam dále v mém přesvědčení, jak extrémně důležitá je pro firmu práce s lidmi.
Tomáš Pečinka, STEINHAUSER s.r.o.
Z kurzu Jak sepsat klobouky? jsem schopen sepsat samostatně konkrétní pozici (pracovní) a její náplň, což mi ušetří čas a na firmě nebudou zbytečné zmatky kdo co má dělat a za co je zodpovědný.
Hodnotím velmi kladně.
Pavel Ondruška, Thermo-control CZ s.r.o.
Motivační seminář, vedený Business Success, považuji za velice přínosný.
Od umění lektora přednášet poutavě a zábavně, kvalitní obsah i provázející materiály, až po prostředí a péči o zúčastněné.
Nabyté vědomosti, s přesahem do osobního života, mě motivovaly k zavedení nových procesů a efektivnějšímu vedení.
Za zvlášť důležité považuji dostávat úplně vykonané.
David Kluz, Challingo, s. r. o.
Zúčastnil jsem se Neuvěřitelného semináře o prodeji pod vedením pana Staňka, který dokázal myslím si všechny z nás zaujmout věcnou a zábavnou formou. Obor, ve kterém obchoduji je trochu jiný a specifický, není to o jednorázovém podpisu smlouvy nebo o jednom obchodě. Velice mě zaujala věta, že slovo sleva neexistuje bohužel u nás sleva rozhoduje, s ní se argumentuje. I když se mi tato myšlenka moc líbí. I přes počáteční skepsi, se kterou jsem k semináři přistupoval, musí říct že mi prospěl a něco z něj využívám každý den.
Břetislav Vejtasa, Opti - project s.r.o.
Na brožuře „Profesionál v prodeji“ mne nejvíce zaujal systém „jak jít na zákazníka“, tedy jak ho nepřesvědčovat, ale přesto dojít k tomu, aby koupil. Po přečtení brožury jsem se začala cíleně ptát, zjišťuji, co zákazník skutečně chce a podle toho mu jsem schopna dát adekvátní doporučení. Toto vlastně byl první bod, který jsem si řekla, že udělám a hodlám se ho držet dále. Prostě to funguje a vnímám, že to lidé oceňují. Když vás někdo pochválí, že jste odvedli dobrou práci, tak se toho budete držet. 🙂 Líbí se mi spokojenost, kterou zákazníci projevují, a to se „jenom ptám“! Je hezké vidět radost z nákupu u všech zainteresovaných.
Jitka Jelínková, KaM Univerzita Karlova
Na brožurce Jak nepřijít o schopné zaměstnance? se mi líbí, že jsou u kapitol uvedena jednotlivá cvičení, která pomohou sestavit žebříček těch firemních nej osobností. Důležité je myslet na to, že i když jsou tito lidé velmi produktivní a schopní a máme pocit, že nás nepotřebují, nesmíme zapomenout, že i tito lidé touží po naší pozornosti, ocenění.
Šárka Novotná, Eurosoft-Control s.r.o.
Ať otevřete tuto knihu v kterékoli její části, najdete myšlenku, příklad, který vás inspiruje, nastaví zrcadlo, povede k zamyšlení. K zamyšlení nad naší každodenní prací, naším okolím a hlavně nad sebou samým. A bude vás inspirovat znovu a znovu.
Ing. Petr Cieslar, Scania Czech Republic, s.r.o.
Neuvěřitelně jednoduché, funkční a inspirativní návody pro lidi v každé pozici. Na druhou stranu také velmi zavazující, protože se už člověk nemůže vymlouvat, že neví. Přečtěte si tuto knihu a vracejte se k ní. Rozšíří váš pohled a uvolní vaši tvůrčí energii.
Michal Jílek, Dotykačka ČR s.r.o.
S plnou odpovědností mohu říci, že myšlenky, které zde získáte, jsou pravdivé.