Vaše pracovní sešity se mi moc líbí, konkrétně sešit Jak sepsat klobouky? je pro mne velkým přínosem do budoucí práce. Při sepisování prvního klobouku mě detailně vedl a pomohl všemu porozumět. Sice mám před sebou ještě hodně práce, ale už teď vím, že každý další klobouk mi půjde lépe a lépe.
Reference
Více než 11 tisíc proškolených firem
Po přečtení pracovního sešitu Jak sepsat klobouky? jsem přesvědčena, že sepsání pracovních pozic by měla mít každá firma. Díky tomuto pracovnímu sešitu jsem pochopila, proč některé věci ve firmě nefungují a hlavně vím, jak to napravit nebo spíše pokusit se o nápravu.
Renata Kopičková, Akademie hotelnictví a cestovního ruchu Plzeň
Vždy, když si nejsem jistý, co k danému bodu napsat, čerpám inspiraci z vašeho pracovního sešitu a pokaždé ji najdu. Uvědomil jsem si provázanost jednotlivých procesů a nutnost jejich jasného popsání do směrnic, pracovních postupů a sjednocení formulářů. Tvorba klobouků je proces, který mě nutí se zamyslet do hloubky a nahlížet na věci z jiného úhlu pohledu.
Petr Urban, Espace velkoobchod drogerie s.r.o.
V minulosti jsem u Vás navštívil kurz Jak sepsat klobouky?, ze kterého jsem si odnesl i tento pracovní sešit. Musím říct, že pokaždé, když tvořím nový klobouk si jej beru k ruce. Za velký úspěch poslední doby považuji vytvoření klobouku pro oddělení Technologie, který byl zatím nejsložitější, co jsem s týmem kdy zpracovával. Ovšem díky přesně popsaným jednotlivým bodům v pracovním sešitě se nám podařilo sepsat i tento pro nás náročný klobouk. Vždy si připomenu důraz na produkci a nutnost zamyšlení nad účelem pozice.
Marek Michálko, EMBA spol. s r.o.
Publikace mi ukázala metodiku zavádění odměňování pracovníků ve vazbě na jejich výkonnost, což vedlo k zavedení způsobů odměňování objektivnějším pohledem. Celý systém je postaven na vývoji parametrů uvnitř firmy. Díky publikaci Jak hodnotit a odměňovat zaměstnance? se mi podařilo definovat parametry v jednotlivých oblastech mého podnikání a zavést resp. rozšířit statistiky. Považoval bych za užitečné rozšířit pohled na odměňování v celém oboru apod.
Pavel Bartoň, TERRACON a.s
Publikace Úspěšné plánování a projekty mi pomohla pojmenovat a hlavně standardizovat úkony, které jsou nezbytně nutné pro řízení projektů většího rozsahu. Uvolnilo mi to ruce, protože díky sepsané admin škále mohu snáze delegovat a rychleji kontrolovat aktuální stav věcí. Ve výsledku mám tak více času na další důležité činnosti. Publikace se mi líbila pro svoji jednoduchost a přehlednost. Vřele doporučuji všem, co chtějí dopodrobna popsat činnosti, které by rádi přenesli na další osoby nebo jen, aby uchovali know-how. Jako bonus člověk při sepisování přijde i na spoustu inovací a zjednodušení postupů.
Libor Toul
Díky této brožuře jsem si uvědomila, že nemohu zvládnout vše a nemohu dělat práci za podřízené, za kterou dostávají mzdu. Musím si vychovat tým a řídit ho, to znamená předat zodpovědnosti a kompetence, důvěřovat podřízeným a vyžadovat kvalitní práci.
Ing. Jana Nechutná, Centrum klíčů s.r.o.
Po prostudování této brožury mně nejvíce potěšilo, jak lze snadno a efektivně změnit svoje každodenní činnosti tak, abych měl více času a zlepšoval se i ve své pozici. Nejvíce to ocenili moji spolupracovníci, protože jsem přestal vzbuzovat dojem kotle před výbuchem. Pokud bych měl shrnout přínos brožury, tak bych to vystihl jednou větou: „Ono to funguje“. Velice Vám děkuji za tyto praktické brožury a těším se na další tituly.
Ing. Václav Edl, EDOLO s.r.o.
Bez informací z pracovního sešitu Úspěšné plánování a projekty si neumím představit realizaci větších projektů nebo řízení více projektů najednou. Je fajn si věci rozepsat, určit, kdo za ně zodpovídá a mít tak pod kontrolou dodržování termínů.
Martina Bábíková, Karel Kaňák, s.r.o.
Krásné shrnutí informací, které člověk tak nějak ví nebo tuší, ale je lepší vidět to napsané. Na brožuře se mi líbí, že je srozumitelně napsaná a mohu díky ní informace lehce aplikovat do praxe.