1. Úvod
  2. /
  3. Praktické publikace
  4. /
  5. Jak zvýšit účinnost propagace?

Jak zvýšit účinnost propagace?

Průvodce úspěšného manažera

Zdá se vám, že jste udělali pro efektivitu vaší propagace maximum a stále to není ono?

Tato publikace obsahuje tipy a praktické návody, jak zlepšit výsledky vašich propagačních kampaní a prodat více těm správným cílovým skupinám zákazníků.

Současný trh charakterizuje obrovský přetlak nabídky nad poptávkou.

Zákazníci jsou doslova bombardování různými formami propagace, od billboardů přes reklamy v televizi, rádiu a v tisku až po e-maily a kampaně v internetových vyhledávačích.

Přetlak nabídky způsobuje dramatický pokles důvěry zákazníků a snižuje jejich ochotu nabídky akceptovat a koupit.

Jak tedy propagovat produkty a služby, aby zákazníci na propagaci reagovali, když už se může zdát, že jsou doslova imunní vůči všem pokusům o komunikaci čehokoli?

V publikaci „Jak zvýšit účinnost propagace?“ se dozvíte:

  • Jaké existují druhy propagace a jak zvolit jejich správnou kombinaci?
  • Proč se dělají průzkumy u cílových skupin a jak na to krok za krokem?
  • Jak segmentovat cílové skupiny a správně definovat, komu propagujete?
  • Co musí obsahovat v této době účinný propagační materiál?
  • Jak můžete spolupracovat s marketingovou agenturou a dospět k výsledkům za rozumné náklady?
  • Jak můžete měřit efektivitu kampaní a mít pod kontrolou náklady a výnosy?
  • a mnoho dalšího…

Autor publikace

Pavel Ranc

Trenér a konzultant firmy Business Success,
spol. s r.o.

Pořiďte si průvodce propagací

Cena publikace „Jak zvýšit účinnost propagace?“ je 690 Kč včetně DPH.

Publikaci si můžete zakoupit na našich pobočkách v Praze, Brně nebo Plzni. Přejete-li si ji zaslat na dobírku, bude k ceně připočítáno ještě poštovné a balné v hodnotě 115 Kč.

    Objednávka publikace

    Kontaktujte přímo svého konzultanta nebo nás na telefonním čísle +420 242 447 624. Brožuru si můžete objednat také na dobírku, vyplňte prosím následující formulář.



     

    Objednávky se řídí obchodními podmínkami pro objednávky publikací a publikaci můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí - zaplacenou částku vám vrátíme zpět.

    Co říkají naši klienti

    Dominika Pašková

    Dominika Pašková, Perfect World s.r.o.

    Myslím, že obecně jsou Vaše publikace skvělým nástrojem k tomu, jak si pravidelně připomínat funkční zásady, které se každý účastník může dozvědět na seminářích. Díky publikacím je možné si vše znovu projít, třeba i více pochopit a hlavně začít opravdu používat.
    Zdeňka Masopustová

    Zdeňka Masopustová, Studijní centrum Basic

    Publikaci "Jak zvýšit účinnost propagace?" jsme si zakoupili z důvodu, že neustále pracujeme na zlepšení a zefektivnění propagace naší organizace. Hledáme způsoby, jak naše služby nejlépe dostat ke klientům. Tato publikace obsahuje kompletní návod na to, jak udělat průzkumy u cílových skupin, jak je vyhodnotit a následně sestavit úspěšný propagační materiál. Takže, kdo chcete zlepšit účinnost vaší propagace, na jakoukoli aktivitu, tato kniha je tou správnou volbou.