Jak zvýšit účinnost propagace?
Průvodce úspěšného manažera
Zdá se vám, že jste udělali pro efektivitu vaší propagace maximum a stále to není ono?
Tato publikace obsahuje tipy a praktické návody, jak zlepšit výsledky vašich propagačních kampaní a prodat více těm správným cílovým skupinám zákazníků.
Současný trh charakterizuje obrovský přetlak nabídky nad poptávkou.
Zákazníci jsou doslova bombardování různými formami propagace, od billboardů přes reklamy v televizi, rádiu a v tisku až po e-maily a kampaně v internetových vyhledávačích.
Přetlak nabídky způsobuje dramatický pokles důvěry zákazníků a snižuje jejich ochotu nabídky akceptovat a koupit.
Jak tedy propagovat produkty a služby, aby zákazníci na propagaci reagovali, když už se může zdát, že jsou doslova imunní vůči všem pokusům o komunikaci čehokoli?
V publikaci „Jak zvýšit účinnost propagace?“ se dozvíte:
- Jaké existují druhy propagace a jak zvolit jejich správnou kombinaci?
- Proč se dělají průzkumy u cílových skupin a jak na to krok za krokem?
- Jak segmentovat cílové skupiny a správně definovat, komu propagujete?
- Co musí obsahovat v této době účinný propagační materiál?
- Jak můžete spolupracovat s marketingovou agenturou a dospět k výsledkům za rozumné náklady?
- Jak můžete měřit efektivitu kampaní a mít pod kontrolou náklady a výnosy?
- a mnoho dalšího…
Autor publikace
Pavel Ranc
Trenér a konzultant firmy Business Success,
spol. s r.o.
Pořiďte si průvodce propagací
Cena publikace „Jak zvýšit účinnost propagace?“ je 690 Kč včetně DPH.
Publikaci si můžete zakoupit na našich pobočkách v Praze, Brně nebo Plzni. Přejete-li si ji zaslat na dobírku, bude k ceně připočítáno ještě poštovné a balné v hodnotě 115 Kč.