1. Úvod
  2. /
  3. Prodej
  4. /
  5. Jak zvýšit prodej?

Neprodáváte tak, jak byste chtěli?

Musíte dávat slevy, abyste získali zakázky? Zdá se vám, že se prodej stal náročnou a nesmírně únavnou dřinou? Trápí vás konkurenční nabídky a klesající loajalita zákazníků?

zjistit více

Přijďte se inspirovat na úvodní seminář, kde se dozvíte:

 

  • Co jsou nejzákladnější podmínky, bez nichž prodej nefunguje?
  • Jak vypadá ideální obchodní rozhovor, který vede zákazníka ke koupi?
  • Proč zákazníci prodejcům nedůvěřují a jak to vyřešit?
  • Jak prodat i beze slev a zvýšit obchodní marži?
  • Proč zákazníci odcházejí ke konkurenci nebo nakupují na internetu?
  • Jak získat věrné a loajální zákazníky?

Komu je seminář určen?

Majitelům firem, manažerům obchodu, prodejcům, obchodním zástupcům, pracovníkům marketingu a lidem, kteří jednají se zákazníky a jejich úkolem je prodávat nebo prodejce řídit.

 

Jak dlouho úvodní seminář trvá?

2,5 hodiny včetně přestávky

Jak zvýšit prodej?

 

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
29.11.2024 09:00
vybrat

 

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
10.12.2024 09:00
vybrat

 

Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další

 

Co říkají naši klienti

Josef Pinkr

Josef Pinkr, Selena Bohemia, s.r.o.

Rád bych Vám poděkoval za možnost účasti na tomto úvodním semináři. A jak jsem již řekl Vašemu kolegovi – byla to jedna z nejlepších prezentací, které jsem absolvoval (i když byla velmi krátká). Musím opravdu pochválit přednášejícího – pana KUBU za skvělý výkon.
Filip Tryzna

Filip Tryzna, CERVA GROUP a.s.

Seminář byl veden velmi jednoduchou formou pro pochopení. Uvědomění si hlavních činností/ smyslu obchodních zástupců pro jejich práci je klíčové – doporučil bych každému začínajícímu obchodníkovi toto slyšet, ušetří to spousty času než si na toto obchodník přijde sám. Na následující poradě s týmem jistě použiji definici našich silných stránek – kde bude cílem toto vytvořit ze strany našich obchodních zástupců – osobně jsem velmi zvědavý na výsledek. Děkuji.
Hana Jahodová

Hana Jahodová, Hana Jahodová

Prošla jsem hodně seminářů a školení těchto dovedností, ale tento seminář byl zcela vyjímečný. Jedinečné, jednoduché a velmi uchopitelné tipy, jak zcela přirozeně získat zákazníka a navíc se v celém obchodu cítit příjemně.
Veronika Špinarová

Veronika Špinarová, PAMA, a.s.

Díky, za srozumitelné a velice přínosné připomenutí toho, co jsem měla po absolvování vícedenního semináře uloženo v paměti.  Toto oprášení považuji za skvělý start do jarní sezóny. BS jsou prostě jistota. 
Radek Šmucr

Radek Šmucr, Benefit stavební prvky s.r.o.

Tímto chci vyjádřit velké poděkování za perfektní seminář v podání pana Kuby. Zazněly tam vysoce zajímavé a užitečné informace, které mně jistě pomohou zrealizovat více úspěšných obchodních jednání.
Aleš Vyskočil

Aleš Vyskočil, JAP FUTURE s.r.o.

V minulosti jsem se zúčastnil několika podobných školení, jako byl seminář "Jak zvýšit prodej?". Musím ale říct, že školení firmy Business Success bylo to nejlepší, co jsem navštívil. Na semináři bylo několik věcí, které rád použiji v praxi.
Petr Paksi

Petr Paksi, JAP FUTURE s.r.o.

Nevěděl jsem, jestli se mám smát nebo být na sebe naštvaný, když většinu věcí, co nám pan Staněk řekl, že je špatně nebo se nemá dělat, jsem na jednáních obvykle dělal. Objevil jsem ve svém chování a jednání jak v pracovním, tak soukromém životě, velké chyby a už po těchto základních kurzech se je snažím řešit a hlavně se jich chci vyvarovat ve svém budoucím životě.
C. Anovčín

C. Anovčín

Zaujal mne rozdíl komentář/námitka, protože po analýze svých prodejních schůzek jsem zjistil, že „investuji“ příliš mnoho času na zvládání problému, který neexistuje.