Několik desítek začínajících i zkušených podnikatelů, se sešlo v úterý 26. dubna v podvečer v rámci Plzeňského business kotle. Tato diskusní a networkingová setkání se konají pravidelně pod záštitou BIC Plzeň – Podnikatelského a inovačního centra a jejich cílem je vzájemné propojení odborníků z různých oborů s těmi, kteří podnikají krátce nebo o podnikání teprve přemýšlí. Téma tohoto setkání bylo Péče o zákazníky a jedním z těch, kdo inspiroval účastníky a podělil se s nimi o své zkušenosti, byl i náš kolega, Martin Kepka. V rámci moderované diskuse s publikem, zaznělo mnoho zajímavých názorů, tipů a osobních příběhů jednotlivých hostů. Po skončení moderované části akce, dostali zástupci z publika ještě možnost se setkat s jednotlivými hosty v rámci individuálních konzultací a zeptat se jich na cokoliv. Celý Plzeňský business kotel probíhal v uvolněné, neformální atmosféře a pomohl všem účastníkům navázat nové kontakty a přinesl mnoho dobrého pro jejich podnikání.
Plzeňský business kotel
autor: Pavlína Cohen | 27. 4. 2016 | Nezařazené
Autor Pavlína Cohen
Od roku 2009 se věnuje on-line marketingu. Pomáhá podnikatelům ve všech odvětvích vytvořit strategie s cílem maximalizovat sílu sociálních médií a zvýšit úspěšnost jejich on-line marketingového úsilí.