Možná to znáte…
Možná i ve vaší firmě je obchod tou hlavní hnací silou, to oddělení, které přináší do firmy zakázky a život. A možná právě proto 90% vaší pozornosti, podpory i peněz směřuje do obchodního oddělení.
Existuje ale ještě jiný způsob, jak dostat prodej do čísel. Podívejte se na videoTIP a dejte nám vědět, jak to funguje u vás, jak se vám daří dané informace aplikovat.
Možná i ve vaší firmě je obchod tou hlavní hnací silou, to oddělení, které přináší do firmy zakázky a život. A možná právě proto 90% vaší pozornosti, podpory i peněz směřuje do obchodního oddělení.
Existuje ale ještě jiný způsob, jak dostat prodej do čísel. Podívejte se na videoTIP a dejte nám vědět, jak to funguje u vás, jak se vám daří dané informace aplikovat.
Obviňujete z nízkých obratů Vaše prodejce? Nemusí to tak být!
Existují tři základní složky, které spolu úzce souvisí.
Pokud je nepoužijete ve své firemní strategii ve správném pořadí, tak se navýšení obratů a zisků nedočkáte.
Existují tři základní složky, které spolu úzce souvisí.
Pokud je nepoužijete ve své firemní strategii ve správném pořadí, tak se navýšení obratů a zisků nedočkáte.