Novinky a články
z Business Success
Vzdělávání ve firmě – občasný „výstřel“ nebo systematická a plánovaná činnost?
Jako konzultant se i v úspěšných firmách setkávám poměrně často s tím, že vzdělávání pracovníků je vnímáno jako něco, co zdržuje, stojí čas a peníze. A přece je spousta důležitějších věcí s mnohem vyšší prioritou. Občas tedy některý pracovník absolvuje nějaké školení,...
Kde brát v dnešní nejisté době energii?
Dalo by se říci, že dnešní trh je nepředvídatelný. Předvídat dnes něco dopředu, je téměř nemožné. Zdražuje se hodně věcí, které jsme nečekali, že se můžou zdražit. Zdražuje se dřevo, protože se vyváží, zdražuje se hliník, protože se odstěhoval do Humpolce. A čipy, to...
4 způsoby, jak může vedoucí nastartovat tým
Asi každý vedoucí se již dostal do situace, kdy jeho tým přestal táhnout, ztratil „šťávu“. Důvodů pro to může být celá řada. Například opakující se neúspěchy, odchod klíčového člověka – autority, dlouhodobý home office anebo i to, že ztratil elán šéf samotný....
Má doporučení větší sílu než reklama?
Má firma více investovat do reklam, nebo se radši pustit do sbírání doporučení? Dokáže špatná recenze ovlivnit rozhodnutí, zda koupit nebo nekoupit? A jak si o takové doporučení nebo recenzi říct? Na to jsme se zeptali Denisy Pelikánové, která v Business Success...
Když obchodník slyší často „NE!“
Máte rádi obchodování? Je to to, co milujete? V obchodu totiž zažíváme nejen vítězství, ale i prohry a znám lidi, kteří více myslí na neúspěchy než na úspěchy. Když se toto obchodníkovi stane, může přestat mít svou „práci“ rád. Ale existují obchodníci, kteří i přes...
3 nejčastější důvody, proč odchází zaměstnanci a jak takovým odchodům může vedoucí předcházet?
Pokud odejde z týmu šikovný člověk, každého vedoucího (a nejen jeho) zajímá důvod, proč přichází o kvalitního zaměstnance. Velmi často dostane odpověď „dostal jsem lepší finanční nabídku“. To je pro jeho okolí jasný a naprosto srozumitelný důvod. Ale je to opravdu to,...
Jak nastavit úspěšný model fungování firmy?
Vyzpovídali jsme autora semináře Standardy a vaše prosperita Pavla Rance, v čem vnímá největší přínos tohoto semináře, pro koho je vhodný a v čem klientům nejvíce pomůže. Seminář Standardy a vaše prosperita patří k těm mladším v nabídce, proč jsi ho vytvořil?...
Úspěch či neúspěch? Ani jedno není náhoda
Co se skrývá za úspěchem i neúspěchem a jak to mohu ovlivnit? Rozhovor s Danou Kudovou V prosinci v Brně chystáte specialitku, seminář 7 kroků k úspěchu. Zajímavý název, ale co si pod tím máme představit? Myslím, že název přesně odráží to, co je výsledkem semináře :)...
Co znamená prodávat?
Jedna z pěkných definic osobního prodeje zní takto: Prodej je akce pomoci, ovlivnění a převzetí zodpovědnosti. Cílem osobního prodeje je pomoci zákazníkovi udělat správné nákupní rozhodnutí. Prodejní rozhovor sám by mohl být něčím, co zákazníkovi pomáhá....
Jak změnit problémy v motivující výzvy?
Být šťastnými a úspěšnými je to, po čem toužíme asi všichni. Možná proto se z obchodování se štěstím a úspěchem vytvořil dokonce průmysl. Vždyť kolik existuje knih, filmů a návodů na to, jak být šťastný a úspěšný? Disciplína je základ Moje zkušenost mi...