Novinky a články
z Business Success
„Řekněte mi, jsem dobrý šéf?“ (magazín Výběr)
Šéf je někdo, kdo dostává práci úplně dokončenou. To je jedna z mnoha definic toho, jak by měl vypadat správný vedoucí pracovník. Člověk, který je přesvědčen, že nejlépe si všechno udělá on sám, žene sebe (a tím i leckdy svůj podnik) do problémů. Jako poradce firem...
Skryté zdroje firemních ztrát a stresů (Výběr – 3/2007)
Kladete si občas otázku, zda by vaše zisky, rozvoj vaší firmy či vaše nervy během podnikání mohly být lepší? Zdá se vám, jakoby se vaše finance ve firmě někam ztrácely a není vidět kam? Dřete, vymýšlíte, měníte, tlačíte, kontrolujete, hlídáte, ... a přesto někde něco...
Náhlé odchody schopných – neřešitelný problém? (magazín Lobby)
Jednou z nejvíce vytížených funkcí bývá ve firmách personalista nebo člověk, který má za úkol vytvořit vhodným výběrem zaměstnanců a následnou prací s nimi špičkový a kompetentní tým lidí, kteří spolehlivě zvládají svěřené úkoly. O personalistice a její náplni byly...
České firmy po 15 letech a stres podnikatelů? (magazín Výběr)
Mnozí podnikatelé v Čechách vybudovali krásné firmy. Bohužel stejně častá je i daň ve formě přetížení a stresu, kterou za tato svá vítězství tvrdě platí. Dá se vůbec skloubit intenzivní dlouhodobá práce a pocit naplnění a pohody? Jistě takové lidi znáte a potkáváte....
Udržte si dobrý firemní kredit a solventnost (magazín Lobby)
Skutečnost, že firmě k zachování životaschopnosti nestačí jen skvělý podnikatelský záměr, je vidět v tržním prostředí na každém kroku. Kromě společností s dobrým startem, kterým se dnes daří výborně, si můžeme vzpomenout na firmy, které rovněž začínaly s velkým...
Nepřítel expanze firem? Neschopnost studovat! (magazín Lobby)
Pokud se podíváme na organizace, které dlouhodobě expandují a kvalita jejich služeb pro zákazníka se nemění ba naopak stále roste, zjistíme, že tyto firmy používají účinný způsob předávání informací svým novým zaměstnancům. Slovo účinný znamená, že zaměstnanci nové...
Máte firmu a chybí Vám čas? Organizujte! (magazín Lobby)
Systémová řešení mohou ve velké míře podpořit a znásobit osobní schopnosti majitelů firem. Jak to začíná… Typický vývoj většiny firem, které začínaly od nuly, je přibližně tento: majitel, říkejme mu pan Sobota, dostal jednoho dne smysluplný nápad a založil firmu....
Jak vyzrát na stres (magazín Lobby)
Mnozí z vás, manažerů firem, vybudovali prosperující firmy. Často si ale tento úspěch vybral daň ve formě přetížení a stresu, kterou se za tato vítězství tvrdě platí. Dá se skloubit intenzivní dlouhodobá práce a pocit naplnění a pohody? Možná se v této charakteristice...
Nespoléhejte jen na první dojem (magazín Profit)
Jedním z předpokladů podnikatelského úspěchu je výběr kvalitních zaměstnanců. Odborníci radí nespoléhat příliš na první dojem. Nejdůležitější jsou předchozí pracovní úspěchy. Výběr vhodných zaměstnanců je jedním z nejdůležitějších úkolů každého personalisty. Vždyť...
Poznejte své akční cykly (magazín Profit)
Dlouholetá práce v čele firmy nepřináší jen pozitiva. K méně příjemným projevům patří vypětí z náročné práce, které se dříve či později dostaví. Jak s ním bojovat? Pocit nepostradatelnosti, napětí z rizika spojeného s rozhodováním, snaha být 24 hodin denně informován...