Novinky a články
z Business Success
Zaručené návody na úspěch: Existují vůbec takové návody? (magazín Lobby)
Ano, existují a fungují. Jako konzultant jsem měl možnost poznat zhruba 560 různých firem. Mezi nimi jsem viděl firmy, které měly problémy s „uživením se“ navzdory dobrému produktu a docela šikovným zaměstnancům. Možná, že znáte někoho ze svého okolí, kdo úplně...
O úspěchu rozhoduje i síla lehkosti (magazín Lobby)
V posledním období se setkáváme s tím, jak některé firmy zápasí o přežití. V některých případech se doslova trápí, i když jejich situace není až tak dramatická. Samozřejmě, že má-li se dostavit kýžený výsledek, je třeba se snažit, ale… Vedení i zaměstnanci firem často...
Produktivita práce: V čem je její kouzlo? (Lobby)
Většina majitelů firem či ředitelů se aspoň občas zabývá otázkou, jak zvýšit produktivitu práce. Člověka nejednou pronásleduje myšlenka, jestli jeho organizace funguje v dostatečných obrátkách. Faktem je, že pokud něco děláte dobře, vždy by se to dalo dělat ještě...
Peníze – čím ve skutečnosti jsou? (Lobby – 03/2010)
Peníze jsou téma, které v dnešní době přitahuje hodně pozornosti, a můžeme vidět, že je zdrojem mnoha zmatků. Podíváme-li se na peněžní kurzy, vývoj burzy, cenné papíry, úrokové sazby, investiční systémy, můžeme věřit, že peníze mají téměř svůj vlastní život....
Co zabíjí prodej ve firmách aneb Nehaste požár benzínem… (magazín Lobby)
Jak se vzepřít stagnaci a jít opačným směrem? Jak se postavit k období, které je objektivně slabší či náročnější? Jak se dá zvýšit výkon v prodeji anebo způsobit, aby právě v naší firmě nebyl pokles tak dramatický jako u všech v okolí? Toto jsou velmi časté otázky,...
Buďte magnetem pro kvalitní lidi
Možná jste zjistili, že dobrých pracovníků je málo. Vybírali jste nové lidi do firmy? Spousta životopisů, některé vypadaly tak, že máte před sebou nejlepšího člověka, a pak to zklamání. Nejen, že to zabralo spoustu času, ale v konečném důsledku NIC! Spíše ztráta. Co...
Brněnský listopadový Exec Club
V Brně se 18. listopadu 2009 sešli klienti společnosti Business Success, spol. s r.o. u příležitosti posledního Exec Clubu tohoto roku. Účastníci zde získali mnoho nových podnětů pro řešení pracovních záležitostí ve svých firmách. Prvý prednášajúci bol Mgr. Martin...
Není pravda, že v krizi lidé nemají peníze (Lobby)
Máte peníze na to, abyste si koupili jídlo? Máte na nové boty, když staré dosloužily? Je zapotřebí nakoupit materiál do výroby, najdou se na nákup peníze? Najdou, to je jisté. Proto je lež, že v době krize lidé nemají peníze. Mají. Možná jich není tolik jako kdysi. Co...
Jsou firmy v období stagnace bezbranné? (Lobby)
Když se dnes setkáme s informacemi v našich médiích, asi budeme překvapeni tím, kolik prostoru je věnováno stagnaci ve světové ekonomice. Koho se stagnace týká? Jsou to hlavně firmy navázané na trhy, které jsou kapitálově založené na americkém bankovnictví, nadnárodní...
Jak přizpůsobit marketing k boji s krizí? (Výběr – 03/2009)
Společnost Business Success Česká republika ve spolupráci s Business Success Slovensko a Business Success Rakousko připravuje pro majitele, ředitele, šéfy firem a všechny, kteří mají co dočinění s marketingem, propagací a prodejem, čtvrtou specializovanou konferenci...