Novinky a články
z Business Success
Marketingové směrování malých firem
Občas se setkávám s očekáváním a požadavky majitelů menších firem, aby jim reklamní agentura vymyslela filozofii, která je odliší od zbytku konkurentů na trhu. Předpokládám, že vycházejí z článků nebo publikací, kde někdo z velké a renomované agentury učí o tom, jak...
Zbytečná práce
Odhaduje se, že 40 až 60% veškeré práce je zbytečně vynaložené úsilí. Proč je to tak strašně vysoké číslo? Jak se to stane? Představte si, že stavíte budovu. Jedna parta má udělat bednění pro základy stavby a jejich šéf by měl ohlásit splnění úkolu. Tak se snaží...
Dnes začíná zbytek tvého života
Každý má k dispozici 24 hodin denně. I kdyby jste měli za sebou pouze pár let svého mládí, stále platí, že přítomnost je nyní a budoucnost právě začíná. Čemu věnujete svůj čas, pozornost a energii, za tím se později otočíte a nazvete to "můj život". Vždy jsem vyznával...
Jak působit na emoce a získat větší úspěch v marketingu
Nikoho, kdo zkusil na vlastní kůži prodej a používá marketing na podporu svých obchodních úspěchů, není potřeba přesvědčovat o tom, že emoce jsou důležité. Hrají rozhodující roli v procesu prodeje a přesvědčení potenciálního kupce. Není však vždy jednoduché přenést...
Zdvojnásobte svůj prodej za pár měsíců
Myslíte si, že trošku přeháním…Ve skutečnosti to myslím vážně. Smrtelně vážně. A dá se to udělat. Představte si, že svojí lépe namířenou marketingovou komunikací, lepším průzkumem a poznáním potřeb zákazníka, kvalitními texty a častějším kontaktem dokážete: Způsobit...
Jak se pustit do podnikání
Nikdo Vám nezaplatí tolik, kolik si zasloužíte! To můžete jen vy sami. (Brad de Haven) Chceme začít podnikat Dnes je taková doba. Lidi přicházejí o práci, často i po dlouhých letech loajální spolupráce. Ti odvážlivci, kteří se rozhodli vzít starost o svůj chleba do...
Jak zvýšit účinek reklamního textu?
Zvyšte vnímanou hodnotu vašeho produktu formou exkluzivity „Jen pro pozvané hosty…“ „Speciální nabídka, která se nebude opakovat…“ „Není určeno pro veřejnost..“ V dnešním, reklamou zahlceném světě soutěžíme až příliš často s „me-too“ produkty, které tvrdí, že dokážou...
Možná, že ten problém znáte… Proč moje reklama nefunguje? (magazín Lobby)
Často si majitelé firem kladou otázku: Proč některá oblast marketingu nepřinesla očekávaný efekt? Proč lidé nereagovali na inzeráty? Proč nepřišli do prodejny a nezajímali se o produkty? Zkusme se podívat alespoň na některé důvody, proč někdy reklama neúčinkuje tak,...
I v reklamě zůstaňte člověkem
Když se rádi věnujeme zahradě, sledujeme filmy, chováme psa, čteme knihy, chodíme na koncerty, obohacuje to náš život. Není to jen relax a objevování nových světů, je to i studnice reálných a autentických zážitků, které se promítnou do našich textařských schopností. V...
Reklama a velké sliby
Co si myslíte o tvrzení, že na to aby reklama něco prodala, musí dávat (komunikovat) obrovské sliby? Autorství tohoto výroku se připisuje Samuelovi Johnsonovi a původně zněl přibližně takto: "Slib, obrovský příslib, je duší celé reklamy." Mnozí textaři to vzali...