Novinky a články
z Business Success
Postoj k produkci
Všimli jste si, že i v zemi s armádou nezaměstnaných, najdete celé haldy šéfů, kteří křičí, že nemohou sehnat schopné lidi? Kdo jsou ti nezaměstnaní lidé, kteří by tak zoufale potřebovali pracovat, ale mnohokrát zjistíte až po tom, co jste jim tu práci dali, že to...
Dlouhý nebo krátký? Na velikosti nezáleží.
Málokterá otázka vyvolává tolik diskuzí při přípravě reklamního textu, jako je jeho délka. Jsou lidé, kteří tvrdí, že by nikdy nečetli text přes půl strany a jsou takoví, kteří svůj dopis nedokážou „dostat“ ani do pěti stran. Jaká je tedy správná míra pro délku textu?...
Fixní idea je horší než slepota
Když někomu zakryjete oči, tak ví, že nevidí a podle toho se zařídí. Pokud má někdo oči otevřené, ale podléhá nějakému bludu, je na tom o dost hůře, než ten slepý. Hovoříme totiž o fixních ideách. Abychom si to objasnili, uvedu příklad z vlastní praxe. Ještě za...
Direkt marketing – Jak často je tak akorát?
Dostáváte e-mailové zprávy, které čtete s velkým zájmem a spokojeně třeba každý den? A dostáváte i takové, u kterých je i jednou do roka až moc? Na čem závisí přiměřená frekvence přímého marketingu a zasílaných e-mailů, newslettrů či zpráv? Především, na každé...
Dětská zvědavost a úspěch manažera
Všimněte si, že lidé velkého formátu, kteří něčeho dosáhli, mají velmi často společnou vlastnost: Zvědavost Povrchně bychom mohli říci, že mají ochotu učit se, ale to není to samé. Základem učení je totiž zvědavost. Jak toto funguje? Co se tam děje? Jak se to dělá? Co...
Elektronický nebo klasický direkt mail?
Mnozí podnikatelé předpokládají, že všechno můžou vyřídit zadarmo přes e-mail a investovat do poštovného se jim už nevyplatí. Není to ale tak úplně pravda. Lidé mají rozlišné vnímání této věci a upřednostňují jedno nebo druhé. Některé lidi mailem nikdy nezastihnete,...
Hodnota šéfa
Asi nikdo nepochybuje o tom, že pokud šéf dělá svou práci, tak ovlivňuje celkové výsledky firmy, dokonce se to přímo projevuje i na výšce příjmů organizace. Mohli bychom udělat malý experiment: Odměřte příjmy firmy, když šéf byl na svém postu a řídil podřízené. Potom...
86% e-mailové pošty je spam!
E-mail marketing– jak ho dělat a jak nedělat? Průzkum realizovaný v USA přinesl zajímavý údaj: více než 86% e-mailů, které denně přistanou v e-mailových schránkách, je nežádaný spam. Nevím, zda je to na Slovensku tolik rozdílné, ale jakmile to posoudím podle své...
Levný šmejd
Skutečný příběh nejmenované firmy: Tato firma vyrábí výrobky, u kterých je klíčovou konkurenční vlastností vyšší kvalita, protože mají sloužit celá desetiletí. Veřejnost a klienti mají dlouhodobě zafixovanou představu, že toto je dražší, ale skutečně...
Co děti naučí marketéry
V poslední době jsem četla několik článků, ve kterých autoři hovoří o tom, proč je dobré, když má reklamní textař děti a co se od nich může naučit. Bob Bly říká, že pokud máte děti, dokážete se díky nim lépe vžít do role rodiče jako zákazníka. Souhlasím a dodávám, že...