Novinky a články
z Business Success
Kdo by neměl rád příběhy?
Posloucháme a milujeme je odmalička. Ty se šťastným koncem, ty hrůzostrašné, veselé i smutné, dokonce občas i ty sladce romantické. Vtáhnou nás do svých osidel a nemůžeme odejít, dokud se nedozvíme, jak to všechno skončilo. A víte co? Nejúspěšnější inzeráty v dějinách...
Povinnosti majitele
Tvorba rezerv a zisku Všimli jste si, že většina lidí má tendenci utratit všechny peníze, které má k dispozici? Porovnejte si rychlost, s jakou peníze opouští vaši peněženku v závislosti na tom, kolik hotovosti v ní máte. Když máte hotovost 100,- Kč a máte jít na...
Marketing na sociálních sítích – pokud ho chcete otestovat, začněte od LinkedIn
Sociální sítě se stávají novým marketingovým bojovým polem. Podle průzkumu The Nielsen Company, v prosinci 2009, strávil průměrný globální spotřebitel 5,5hod. na stránkách sociálního networkingu. Oproti stejnému období minulého roku zaznamenala letos tato doba nárůst...
Povinnosti majitele
Plánování Majitelé občas (nespravedlivě) zazlívají najatým manažerům, že nevěnují dost pozornosti plánování. Šéfové musí samozřejmě plánovat kde co, ale jedna věc zůstává výsadou majitele: STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ. Můžeme klidně říci, že management je tak trochu...
Marketing a promyšlená koncepce
"Myšlení je nejtěžší věc na světě. Proto se ním zaobírá tak málo lidí." Henry Ford. Myšlení odlišuje vítěze od neúspěšných. A podnikání dává sílu, která ho udrží na cestě nahoře, bez ohledu na to, jak strmý je kopec. Je zvláštní, že mnoho lidí stráví množství času...
Jak prosadit pravdu ve společnosti?
Těžko bude mít nějaký lídr pravdu, pokud ji říká nesrozumitelnými slovy. Všimněte si, že někteří z nejhorších nestvůr lidské historie měli alespoň nějaký čas velkou podporu mas. Jak je to možné? Hitler se prosadil ohnivými projevy, ve kterých dokázal jednoduchými...
Internetový marketing a PPC s rozumem
I když je reklama na internetu stále velmi výhodnou alternativou vůči klasické reklamě, přibýváním inzerátů se podmínky mění i na webu. Pokud bez velkého přemýšlení spustíte PPC kampaň a těšíte se, že noví návštěvníci přijdou na vaši web stránku, může se vám takovýto...
Máte správné očekávání od motivace svých lidí? (magazín Lobby)
Má být výsledkem správné motivace lidí jen pracovní výkon, nebo očekáváte i loajalitu k firmě či ochotu převzít zodpovědnost? Stačilo by vám, aby výsledkem bylo jen to, že lidé jednoduše udělají svou práci? Nebo očekáváte od svých pracovníků příjemná překvapení?...
Sadista
Nedávno si mi postěžoval jeden ředitel, že stále ještě není dobrý šéf. Povídal: „Po tolika letech stále neumím vyhodit zaměstnance bez mrknutí oka.“ Ten výrok mě zděsil. Skutečně si šéfové mají myslet, že výpověď jakéhokoliv člověka mají přijímat s lehkým srdcem? Kde...
Definujte vlastní pravidla
V podnikání platí nekompromisně: Průměrní nevyhrávají. Kdo chce uspět, musí najít způsob, jak se v davu odlišit. Ve spoustě firem panuje přesvědčení, že být prvním, kdo přichází na trh s novinkou, je příliš riskantní. Raději se spoléhají na to, že lídra rychle...