1. Úvod
  2. /
  3. Novinky a články
  4. /
  5. Page 55

Novinky a články
z Business Success

Kdo by neměl rád příběhy?

Posloucháme a milujeme je odmalička. Ty se šťastným koncem, ty hrůzostrašné, veselé i smutné, dokonce občas i ty sladce romantické. Vtáhnou nás do svých osidel a nemůžeme odejít, dokud se nedozvíme, jak to všechno skončilo. A víte co? Nejúspěšnější inzeráty v dějinách...

číst více

Povinnosti majitele

Tvorba rezerv a zisku   Všimli jste si, že většina lidí má tendenci utratit všechny peníze, které má k dispozici? Porovnejte si rychlost, s jakou peníze opouští vaši peněženku v závislosti na tom, kolik hotovosti v ní máte. Když máte hotovost 100,- Kč a máte jít na...

číst více

Povinnosti majitele

Plánování Majitelé občas (nespravedlivě) zazlívají najatým manažerům, že nevěnují dost pozornosti plánování. Šéfové musí samozřejmě plánovat kde co, ale jedna věc zůstává výsadou majitele: STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ. Můžeme klidně říci, že management je tak trochu...

číst více

Marketing a promyšlená koncepce

"Myšlení je nejtěžší věc na světě. Proto se ním zaobírá tak málo lidí." Henry Ford. Myšlení odlišuje vítěze od neúspěšných. A podnikání dává sílu, která ho udrží na cestě nahoře, bez ohledu na to, jak strmý je kopec. Je zvláštní, že mnoho lidí stráví množství času...

číst více

Jak prosadit pravdu ve společnosti?

Těžko bude mít nějaký lídr pravdu, pokud ji říká nesrozumitelnými slovy. Všimněte si, že někteří z nejhorších nestvůr lidské historie měli alespoň nějaký čas velkou podporu mas. Jak je to možné? Hitler se prosadil ohnivými projevy, ve kterých dokázal jednoduchými...

číst více

Sadista

Nedávno si mi postěžoval jeden ředitel, že stále ještě není dobrý šéf. Povídal: „Po tolika letech stále neumím vyhodit zaměstnance bez mrknutí oka.“ Ten výrok mě zděsil. Skutečně si šéfové mají myslet, že výpověď jakéhokoliv člověka mají přijímat s lehkým srdcem? Kde...

číst více

Definujte vlastní pravidla

V podnikání platí nekompromisně: Průměrní nevyhrávají. Kdo chce uspět, musí najít způsob, jak se v davu odlišit. Ve spoustě firem panuje přesvědčení, že být prvním, kdo přichází na trh s novinkou, je příliš riskantní. Raději se spoléhají na to, že lídra rychle...

číst více