Novinky a články
z Business Success
Marketing na sociálních sítích – pokud ho chcete otestovat, začněte od LinkedIn
Sociální sítě se stávají novým marketingovým bojovým polem. Podle průzkumu The Nielsen Company, v prosinci 2009, strávil průměrný globální spotřebitel 5,5hod. na stránkách sociálního networkingu. Oproti stejnému období minulého roku zaznamenala letos tato doba nárůst...
Povinnosti majitele
Plánování Majitelé občas (nespravedlivě) zazlívají najatým manažerům, že nevěnují dost pozornosti plánování. Šéfové musí samozřejmě plánovat kde co, ale jedna věc zůstává výsadou majitele: STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ. Můžeme klidně říci, že management je tak trochu...
Marketing a promyšlená koncepce
"Myšlení je nejtěžší věc na světě. Proto se ním zaobírá tak málo lidí." Henry Ford. Myšlení odlišuje vítěze od neúspěšných. A podnikání dává sílu, která ho udrží na cestě nahoře, bez ohledu na to, jak strmý je kopec. Je zvláštní, že mnoho lidí stráví množství času...
Jak prosadit pravdu ve společnosti?
Těžko bude mít nějaký lídr pravdu, pokud ji říká nesrozumitelnými slovy. Všimněte si, že někteří z nejhorších nestvůr lidské historie měli alespoň nějaký čas velkou podporu mas. Jak je to možné? Hitler se prosadil ohnivými projevy, ve kterých dokázal jednoduchými...
Internetový marketing a PPC s rozumem
I když je reklama na internetu stále velmi výhodnou alternativou vůči klasické reklamě, přibýváním inzerátů se podmínky mění i na webu. Pokud bez velkého přemýšlení spustíte PPC kampaň a těšíte se, že noví návštěvníci přijdou na vaši web stránku, může se vám takovýto...
Máte správné očekávání od motivace svých lidí? (magazín Lobby)
Má být výsledkem správné motivace lidí jen pracovní výkon, nebo očekáváte i loajalitu k firmě či ochotu převzít zodpovědnost? Stačilo by vám, aby výsledkem bylo jen to, že lidé jednoduše udělají svou práci? Nebo očekáváte od svých pracovníků příjemná překvapení?...
Sadista
Nedávno si mi postěžoval jeden ředitel, že stále ještě není dobrý šéf. Povídal: „Po tolika letech stále neumím vyhodit zaměstnance bez mrknutí oka.“ Ten výrok mě zděsil. Skutečně si šéfové mají myslet, že výpověď jakéhokoliv člověka mají přijímat s lehkým srdcem? Kde...
Definujte vlastní pravidla
V podnikání platí nekompromisně: Průměrní nevyhrávají. Kdo chce uspět, musí najít způsob, jak se v davu odlišit. Ve spoustě firem panuje přesvědčení, že být prvním, kdo přichází na trh s novinkou, je příliš riskantní. Raději se spoléhají na to, že lídra rychle...
Postoj k produkci
Všimli jste si, že i v zemi s armádou nezaměstnaných, najdete celé haldy šéfů, kteří křičí, že nemohou sehnat schopné lidi? Kdo jsou ti nezaměstnaní lidé, kteří by tak zoufale potřebovali pracovat, ale mnohokrát zjistíte až po tom, co jste jim tu práci dali, že to...
Dlouhý nebo krátký? Na velikosti nezáleží.
Málokterá otázka vyvolává tolik diskuzí při přípravě reklamního textu, jako je jeho délka. Jsou lidé, kteří tvrdí, že by nikdy nečetli text přes půl strany a jsou takoví, kteří svůj dopis nedokážou „dostat“ ani do pěti stran. Jaká je tedy správná míra pro délku textu?...