Novinky a články
z Business Success
Cílová skupina komunikace aneb Kdo je váš zákazník?
Více šéfů reklamních agentur se shodlo, že téměř 90% marketingových chyb, které udělají zadavatelé reklamy, je na vrub chybného určení cílové skupiny pro komunikaci. Buď komunikujeme příliš ze široka a peníze tečou tam, kde nemůžou způsobit požadovanou akci, anebo...
Nebetyčná hloupost?
Na Slovensku je běžně přijímaný názor, že na trzích v Polsku je všechno levnější. Včera mi o tom říkal jeden náš zákazník a citoval svého známého, který je obchodníkem. Ten mu řekl toto: „My Slováci jsme fakt padlí na hlavu. Já prodávám ve svém skladu jeden...
Kdy zasahovat do práce podřízeného
V poslední době jsem byl několikrát svědkem toho, jak šéf zasahoval do činnosti svých podřízených. To asi není žádná zvláštnost. Podstatné však je, jaké jsou pro to důvody, a jak se to udělá! Pokud si totiž vedoucí zvykne rutinně vstupovat do procesu, který má na...
SEO techniky pro začátečníky
Optimalizace www stránky pro vyhledávače (SEO = Search Engine Optimization) se stala jedním z top témat dnešních podnikatelů. „Penalizuje Google zrcadlení textu, odměňuje linkování na užitečné stránky, získávám nebo ztrácím ranking (= pořadí ve vyhledavačích) tou či...
Vladař a pravda
Věděli jste o tom, že latinské slovo „král“ (rex) znamenalo původně „ten, co koná správně“??? Původ slova rex spočívá ve slově rectus, které se dá objasnit i jako „pravý, správný, ten co má pravdu“. Král tedy nebyl v představách lidí uzurpátor nebo diktátor. Stará...
Nulový rozpočet na reklamu? Něco se s tím dá udělat!
Začínající podnikatel to zná velmi dobře. Nejeden marketér v době krize, v období mimo sezóny, jednoduše ve chvílích, kdy se firmě příliš nedaří, stojí před úlohou udělat alespoň něco pro propagaci firmy, i když jsou prostředky mizivé, či doslova žádné. Pravda je, že...
Pohled z venku
Když jste každý den v nějakém prostředí, velmi rychle si zvyknete na věci, které tam nejsou v pořádku. V domácnostech přejdou měsíce a roky, než si domácí všimnou, že stěny okolo vypínačů jsou ohmatané a tmavnou od špíny. Člověk je často ve stresu a vůle něco změnit k...
Kolik dáte?
Jedna moudrost říká, že není možné sníst koláč a zároveň ho mít. Když vydáte ze skladu krabici se zbožím, tak máte o krabici méně. Když zaplatíte, máte v peněžence méně peněz. Když dáte cokoliv hmotné, tak o to přicházíte. Některé věci však fungují i opačně....
Věříte tomu, co děláte?
Čtu články velkých světových copywriterů a velmi oceňuji jejich smysl pro osobní integritu. Díky výjimečným textařským schopnostem a známým jménům se mohou stát dodavateli jakékoli společnosti a vydělávat ve velkém. Jsou však velmi opatrní ve výběru partnerů, netají...
Síla pravdy
Povězme si něco o vztahu pravdy a vůdcovství. Tyto dvě věci by měly tvořit nerozlučnou dvojici. Všimněte si, že lidé důvěřují takovému lídrovi, o kterém si vytvoří představu, že má pravdu. Přežití skupiny, firmy i celého národa závisí na tom, zda si zvolí někoho, kdo...