Novinky a články
z Business Success
Červencové setkání podnikatelů v Brně
Dne 13.7. se konal v prostorech hotelu Myslivna v Brně další Exec Club, na kterém si podnikatelé a jejich kolegové vyměňují své vlastní praktické zkušenosti z managementu. Setkání proběhlo ve velmi tvořivé atmosféře s aktivním zapojením se všech zúčastněných. Jako...
Červenec se nesl v duchu Exec Clubu
Dne 12. 7. 2011 se konal v prostorech Business Success, spol. s r.o. další Exec Club (podnikatelský klub), na kterém se podnikatelé a jejich kolegové vyměňují své vlastní praktické zkušenosti z managementu. Jako první vystoupila paní Marcela Micholová z rodinné firmy...
Jaké hodnoty prezentovat v reklamním textu?
Vědci dokázali, že štěstí a peníze spolu souviset nemusí. I v reklamním textu se vyplatí brát v úvahu i vyšší hodnoty. V létě minulého roku mě zaujal článek s názvem „Štěstí se koupit nedá.“, který jsem našla v deníku SME 7.července 2010. Mluví o vědecké studii...
Jak se dá splnit sen
Když se vám nedaří dosáhnout toho, co chcete, tak to z pravidla není ten sensamotný, co vás položí na lopatky. Obvykle lidem spíše chybí zručnost v tom, jak přeměnit svoji vizi na čin. Cíle jsou proto cíli, protože je to něco, co jsem zatím nedosáhl. Kdykoliv si...
Etika člověka – teorie nebo reálná věc? (magazín Lobby)
Předmět etiky ve firmě nebo v soukromí je téma hodně přetřásané a aktuální. Vyžadovat ji? Nevyžadovat? Co ještě tolerovat? Co už ne? Jak se chovat k lidem, kteří mají neoptimální chování? A vůbec, jak neoptimální chování definovat...? Na toto téma se dá diskutovat...
Úspěch je jen centimetr od vás
Měli byste vědět, že úspěch se nachází jen kousíček od vás. Je to jen centimetr, možná méně. Nemluvíme o tom, jak daleko je konečný cíl, ten může být na míle daleko. Mluvíme o tom, jak daleko je další krok. Ten nebývá dále než centimetr či dva. Staré čínské přísloví...
Věčné dilema: Reklama vs. rozpočet
Nesnažte se o nemožné, když je váš rozpočet minimální Reklamní rozpočet je často prvním na ráně, když jde o šetření v horších časech. Ale kdy jindy byste měli podporovat prodej reklamou? V dobrých časech to jde i samo. Zároveň je jasné, že téměř nikdo nemá dostatečný...
Nepotřebujete NIC!
Když začínáte podnikat, tak velmi často nepotřebujete vůbec nic. Kromě základní idey a odhodlání není třeba nic. Znám desítky, dokonce stovky podnikatelů, kteří začínali úplně z ničeho. Měli jen nápad a chuť pustit se do toho. Neznalí lidé často tvrdí, že na podnikání...
Jsou lidská rozhodnutí racionální?
Jak vědci čím dál hlouběji pronikají do tajemství lidské mysli, zjišťují, že v našem rozhodování hrají emoce o hodně větší úlohu, než jsme si byli ochotni připustit. Emoce a rozhodování Když se o něčem rozhodujeme, náš mozek je zaplavený emocemi, které aniž bychom si...
V čem je problém u „reklamštiny“?
Je zvláštní, že i lidé, kteří sami reklamní textařský jazyk nesnášejí, sklouznou do frázovitého vyjadřování, pokud mají sepsat něco o svých produktech a službách. Samochvála, silné řeči, superlativy. Připomíná to mladíka, který si ještě není jistý sám sebou a pro svůj...