1. Úvod
  2. /
  3. Novinky a články
  4. /
  5. Page 49

Novinky a články
z Business Success

(Ne-)dosažitelný ideál?

Základy plánování III. Pokud máte jasno v tom, co produkujete a znáte i trend své produkce, potom je rozumné podívat se na tzv. ideální scénu celé vaší aktivity. Když chcete dosahovat určité cíle, potom tato aktivita musí splňovat určité rozumné parametry a...

číst více

Co se skrývá za značkami?

Rozum, emoce, sociální prostředí – co ovlivní vaše rozhodování? Marketing je založený na vědeckých principech, používá zdravý selský rozum, vychází z měření a testování… To všechno je pravda. Ale když přemýšlíte, jak co nejrychleji vybudovat image svého produktu či...

číst více

Kolik produkujete

Základy plánování II. V minulém díle seriálu jsme si řekli, že bez solidní produkce není možné cokoliv plánovat a v tomto článku si ukážeme, že pro správné rozhodnutí je nutné poznat trend ohledně množství vaší produkce. Všimněte si, že zákazníci neodměňují dodavatele...

číst více

Jednoduchost vítězí

Stává se ve vaší firmě, že lidé dělají, dělají, dělají, ale nakonec zjistíte, že vynechali ty nejdůležitější věci? Nedávno jsem si povídal s jedním zákazníkem a ten si postěžoval, že jeho lidé nemají problém v tom, že by nevěděli, co mají dělat. Problém není ani...

číst více

Co produkujete

Pokud se máme bavit o plánování, je třeba začít úplně od podlahy. I když se plánování zaobírá budoucností, nemůžete přitom vynechat zkoumání minulosti. Tyto řádky budou číst hlavně lidé, kteří už mají něco za sebou a první otázka, kterou by si měli položit je – co...

číst více

Dostanete, co si zasloužíte

Při své práci s firmami jsem si všiml zajímavé zákonitosti. Boží mlýny někdy nemelou až tak pomalu. Ale pojďme se podívat na to, jak vznikají některé firmy: Podobně, jako mnohé politické strany, či buňky – dělením. Vzpomínám si, že před mnoha lety jsem spolupracoval s...

číst více