Novinky a články
z Business Success
Začněte marketing zákazníkem, ne produktem
Když jsem před mnoha lety poprvé slyšela od ředitele velké reklamní agentury o jeho přesvědčení, že 90% chyb, které marketingoví manažeři udělají, jde na vrub nesprávného určení cílové skupiny komunikace, nechtěla jsem mu věřit. Není přece možné, aby někdo neznal...
(Ne-)dosažitelný ideál?
Základy plánování III. Pokud máte jasno v tom, co produkujete a znáte i trend své produkce, potom je rozumné podívat se na tzv. ideální scénu celé vaší aktivity. Když chcete dosahovat určité cíle, potom tato aktivita musí splňovat určité rozumné parametry a...
Co se skrývá za značkami?
Rozum, emoce, sociální prostředí – co ovlivní vaše rozhodování? Marketing je založený na vědeckých principech, používá zdravý selský rozum, vychází z měření a testování… To všechno je pravda. Ale když přemýšlíte, jak co nejrychleji vybudovat image svého produktu či...
Podporujte prodej přes vaši webstránku
Webstránka může splňovat mnoho účelů, ne vždy je jejím hlavním cílem prodej. V každém případě bychom ale měli přesně vědět, čeho bychom rádi dosáhli. Získáváme nové kontakty do databáze? Budujeme vztah se svými zákazníky tím, že jim poskytujeme hodnotné informace? Je...
Kolik produkujete
Základy plánování II. V minulém díle seriálu jsme si řekli, že bez solidní produkce není možné cokoliv plánovat a v tomto článku si ukážeme, že pro správné rozhodnutí je nutné poznat trend ohledně množství vaší produkce. Všimněte si, že zákazníci neodměňují dodavatele...
Léto je ideální čas na plánování – i v marketingu
Až se zima zeptá, co jste dělali v létě, klidně jí řekněte: Udělal jsem si chvíli volno a přitom jsem přemýšlel, jak rozvíjet svou firmu dále. Fakt je, že po jakémkoliv krásném létě až příliš rychle přichází podzim, a s ním i nejvyšší čas připravit marketingový plán...
Jednoduchost vítězí
Stává se ve vaší firmě, že lidé dělají, dělají, dělají, ale nakonec zjistíte, že vynechali ty nejdůležitější věci? Nedávno jsem si povídal s jedním zákazníkem a ten si postěžoval, že jeho lidé nemají problém v tom, že by nevěděli, co mají dělat. Problém není ani...
Co produkujete
Pokud se máme bavit o plánování, je třeba začít úplně od podlahy. I když se plánování zaobírá budoucností, nemůžete přitom vynechat zkoumání minulosti. Tyto řádky budou číst hlavně lidé, kteří už mají něco za sebou a první otázka, kterou by si měli položit je – co...
Testování webstránek rychle a účinně
Občas se dostávám do situace, že klienti předpokládají, že se podívám na jejich marketingové materiály a okamžitě jim řeknu, co je správné, co nesprávné a co bude fungovat lépe. Po dlouhých letech zkušeností je určitě mnoho věcí, které konzultant takto odhalit dokáže....
Dostanete, co si zasloužíte
Při své práci s firmami jsem si všiml zajímavé zákonitosti. Boží mlýny někdy nemelou až tak pomalu. Ale pojďme se podívat na to, jak vznikají některé firmy: Podobně, jako mnohé politické strany, či buňky – dělením. Vzpomínám si, že před mnoha lety jsem spolupracoval s...