Novinky a články
z Business Success
Marketing, který prodává
Každý by chtěl, aby jeho letáky, webové stránky, či inzeráty přinášely zamýšlenou odezvu a přeměnily se do prodejních výsledků. Ať už je našim cílem přímý prodej, registrace zájemců na odběr novinek nebo newsletterů nebo konverze na webu, důležité je, abychom na konci...
Detaily se musí „naprojektovat“
Základy plánování XII V desátém díle našeho seriálu jsme řekli, že hrubě načrtnuté záměry (Plány) se musí rozepsat do jednotlivých kroků a těm se říká PROGRAMY. V příslušné kapitole jsme uváděli příklad, kde PLÁN byl „vyměnit plot“ a jeden z bodů programu, který plán...
Co by řekli von Clausewitz a Sun-c´ na herní plán našich hokejistů?
Základy plánování XI. Během mistrovství světa se u nás vyskytuje přibližně pět miliónů expertů na hokej, tak proč bych nepřidal i můj názor. Zvláště když to přispěje do našeho seriálu o plánování… Našemu mužstvu nemůžeme upřít talent, snahu a skvělé momenty. Hrajeme...
Jak připravit úspěšný firemní blog
Když byly blogy zájmovou činností pro neobjevené literární autory, málokterý marketingový manager ze solidní firmy jim věnoval pozornost. Našli se i tací, ale chtělo to mít v sobě kousek vizionáře. Sdílení názorů, myšlenek, informací, se však velmi rychle stalo...
Vzdát se? Ne! Někdy je ale třeba postavit živnost na nové pilíře (MF DNES)
Obstáli i v době krize: Příběhy mužů, kteří díky neotřelému nápadu nebo správné volbě obstáli i v časech ekonomické recese nebo dokázali druhé navést na cestu k překonání zlých časů. Poslední tři roky pomáhá stavět na nohy firmy, které srazila na kolena krize. „Zatím...
Účelem marketingu je probouzet touhu
Kdyby lidé uvažovali vždy racionálně, moc by toho nepotřebovali a uspokojovali by jen své potřeby. Ale v životě to funguje trochu jinak. Lidé si nekupují to, co potřebují, ale to, co si myslí, že potřebují. A to je už úplně jiná věc. Šetřili jste v mládí na dobré...
Jak se realizuje PLÁN?
Základy plánování X. Měli bychom navázat na předcházející díl seriálu a říct si více o tom, jak změníme plány na skutečnost. Pokud jsme označovali plán jako něco, co je jen všeobecně načrtnutý záměr bez detailů realizace, pak se mnozí zeptají: „Jak dostanu ten plán do...
Je zákazník pro vás pánem?
Já vím, dost otřepaná otázka. Většina lidí odpoví, že pro svého zákazníka udělá, co mu na očích vidí. Jen jako bych v duchu slyšela i to, co si při tom pomyslí, „Ale když oni si to ničemové často nezaslouží!“ Stojí pár minut navíc za dobrý pocit zákazníka? Zamyslete...
Plány musí mít hlavu a patu
Základy plánování IX. V našem seriálu o plánování jsme už mluvili o mnoha věcech, ať už to byly cíle, účely, atd., ale nezmínili jsme položku PLÁNY, jako takové. Když bych si dal za cíl vylézt na Mt. Everest, pak je zcela zjevné, že na dosažení této mety budu...
Reklamní texty – je na ně recept?
Přiznám se vám raději hned na začátku. Následující text není klasickým článkem, ale přípravou na přednášku na manažerskou konferenci. Když mě oslovili organizátoři, abych přišla říci něco o své textařské práci, zamyslela jsem se „Píši sice opravdu hodně a přednáším...