1. Úvod
  2. /
  3. Novinky a články
  4. /
  5. Page 47

Novinky a články
z Business Success

Marketing, který prodává

Každý by chtěl, aby jeho letáky, webové stránky, či inzeráty přinášely zamýšlenou odezvu a přeměnily se do prodejních výsledků. Ať už je našim cílem přímý prodej, registrace zájemců na odběr novinek nebo newsletterů nebo konverze na webu, důležité je, abychom na konci...

číst více

Detaily se musí „naprojektovat“

Základy plánování XII V desátém díle našeho seriálu jsme řekli, že hrubě načrtnuté záměry (Plány) se musí rozepsat do jednotlivých kroků a těm se říká PROGRAMY. V příslušné kapitole jsme uváděli příklad, kde PLÁN byl „vyměnit plot“ a jeden z bodů programu, který plán...

číst více

Jak připravit úspěšný firemní blog

Když byly blogy zájmovou činností pro neobjevené literární autory, málokterý marketingový manager ze solidní firmy jim věnoval pozornost. Našli se i tací, ale chtělo to mít v sobě kousek vizionáře. Sdílení názorů, myšlenek, informací, se však velmi rychle stalo...

číst více

Jak se realizuje PLÁN?

Základy plánování X. Měli bychom navázat na předcházející díl seriálu a říct si více o tom, jak změníme plány na skutečnost. Pokud jsme označovali plán jako něco, co je jen všeobecně načrtnutý záměr bez detailů realizace, pak se mnozí zeptají: „Jak dostanu ten plán do...

číst více

Je zákazník pro vás pánem?

Já vím, dost otřepaná otázka. Většina lidí odpoví, že pro svého zákazníka udělá, co mu na očích vidí. Jen jako bych v duchu slyšela i to, co si při tom pomyslí, „Ale když oni si to ničemové často nezaslouží!“ Stojí pár minut navíc za dobrý pocit zákazníka? Zamyslete...

číst více

Plány musí mít hlavu a patu

Základy plánování IX. V našem seriálu o plánování jsme už mluvili o mnoha věcech, ať už to byly cíle, účely, atd., ale nezmínili jsme položku PLÁNY, jako takové. Když bych si dal za cíl vylézt na Mt. Everest, pak je zcela zjevné, že na dosažení této mety budu...

číst více