Novinky a články
z Business Success
Číst či nečíst? To je otázka…!
Měli jste už v rukou napínavou detektivku, přitažlivý román, skvělé sci-fi, jednoduše knihu, která vás zaujala natolik, že jste ji nemohli pustit dřív, než jste dočetli do konce? Stalo se vám, že jste se tak zabrali do svého hobby, že jste zapomněli jít spát? A dali...
Cena středních manažerů
Dočetl jsem se v jednom časopise, že krizi padají za oběť střední manažeři (v rámci zeštíhlování a šetření mzdových nákladů). Zarazilo mě to, protože dobrý střední manažer má cenu zlata. Ve zmiňovaném článku sice mluvili o nějaké mezinárodní korporaci, kde je údajně...
Tajemství času (magazín Lobby)
Podle mého pozorování jednou z hlavních otázek, které trápí (nejen) vedoucí pracovníky, je nedostatek času. Nestíhám, kdy se mám tomu všemu věnovat, ještě mám rodinu, děti a koníčky ty jsem už úplně odstavil… Toto jsou výroky, které slyšíme na každém kroku, a mnozí...
Příklad dobrého plánování
Základy plánování XV. Dejme si slíbený příklad použití adminškály (stručný náhled na toto téma najdete kliknutím sem). Kdybychom psali adminškálu s cílem „přistát s lidskou posádkou na Měsíci“, tak bychom potřebovali tisíce stran. Proto zkusme nějaký mnohem jednodušší...
Pocit vlastnictví v přímém marketingu
Nedávno jsem si koupila zajímavou knížku, kterou mi doporučil účastník marketingového semináře. Napsal ji Dan Ariely, kniha se jmenuje „Jak drahé je zdarma?“ Můžu ji vřele doporučit i vám. Pocit ztráty je silný argument Je tady kapitola, Jak drahé je vlastnictví,...
Kouzelný nástroj plánování
Základy plánování XIV Dejme nyní jednotlivé prvky plánování, které jsme rozebírali v celém seriálu, konečně dohromady. Pokud si chcete přečíst podrobnosti k jednotlivým heslům, stačí kliknout na příslušné slovo. Základním nástrojem plánování je tato (sestavená podle...
Míra konverze aneb Jak udělat ze čtenářů zákazníky?
Proč některé stránky oplývají počtem návštěv a jejich provozovatelé z toho nemají téměř žádný přínos? V čem je problém, když se mnoho lidí zaregistruje, aby získali vaši bílou knihu nebo e-knihu a potom o nich už neslyšíte? Mnozí lidé si s dobrým úmyslem stáhnou z...
Příkazy jako nevyhnutelná část plánování
Základy plánování XIII Tímto článkem ukončíme dlouhý seznam pojmů, které jsme si potřebovali nejdříve definovat a příště už můžeme začít skládat jednotlivé dílky skládačky do úplného obrazu. Zbytečně byste si stanovovali cíle a propracovávali všechny své plány až na...
Marketing, který prodává
Každý by chtěl, aby jeho letáky, webové stránky, či inzeráty přinášely zamýšlenou odezvu a přeměnily se do prodejních výsledků. Ať už je našim cílem přímý prodej, registrace zájemců na odběr novinek nebo newsletterů nebo konverze na webu, důležité je, abychom na konci...
Detaily se musí „naprojektovat“
Základy plánování XII V desátém díle našeho seriálu jsme řekli, že hrubě načrtnuté záměry (Plány) se musí rozepsat do jednotlivých kroků a těm se říká PROGRAMY. V příslušné kapitole jsme uváděli příklad, kde PLÁN byl „vyměnit plot“ a jeden z bodů programu, který plán...