Novinky a články
z Business Success
Léto v plném proudu!
Milí klienti, přátelé, léto máme v plném proudu, pro mnohé z nás je to čas zasloužené dovolené a čerpání sil do konce roku. A tak je to správně. Člověk by měl fungovat na všech frontách, na kterých se pustil do boje. Musí se starat nejen o svoji práci či firmu, ale i...
Získejte 4 účasti za cenu 3!
Léto se často nese v duchu her a různých akcí. I my v Business Success jsme si pro Vás něco připravili. Tentokrát jsme se zaměřili na jednodenní semináře, které se uskuteční v termínech od 1. července do 30. září. Platí pro semináře 7 kroků k úspěchu Jak získat čas?...
Co se nám povedlo… Jak vést efektivně porady?
Vytvořili jsme pro Vás novou brožuru s názvem "Jak vést efektivně porady? Průvodce úspěšného manažera". Autorem brožury je Pavel Ranc, který v Business Success působí jako šéf plzeňské pobočky, konzultant a trenér manažerských seminářů. Jeho specialitou je...
Titulek emailu je jako klíč od domu
Jakmile připravujete e-mailovou kampaň a uvažujete, co všechno byste měli ve svých textech povídat, nezapomeňte na to nejdůležitější. Titulek je tím, co rozhodne, zda si příjemce otevře váš e-mail. Titulek musí zaujmout, musí se správně zobrazit a musí získat důvěru....
LinkedIn a jeho síla
Síla "černého koně" sociálních sítí je jeho profesionalizace. Silné a slabé vazby - co to vlastně je? Facebook posiluje tzv. silné vazby. Tyto vazby jsou tvořeny (zjednodušeně řečeno) kamarády, lidmi, se kterými máme úzký vztah už v "atomové" realitě, sdílíme s nimi...
Únorový Exec Club v Praze
Jedním z vystupujících na Exec clubu, 8.2.2012, byl pan Bureš ze společnosti Veřejná informační služba IT, spol. s r.o., která je lídrem na trhu se softwarem pro školní jídelny. Představil účastníkům až neuvěřitelnou aplikaci toho, jak se může z každého jednoho...
Co mají společné reklamní text a štrúdl od babičky?
V naší rodině se po přeslici dědí recept na vynikající štrúdl. Není moc přesný: „hrneček mouky, čtvrtka másla, lžíce octa…“ Ještě i dnes se mi podlomí kolena, když si vzpomenu, jak voněl babiččin dům a ten sladký sen se rozpouštěl na jazyku. Upéct stejný nedokážu a...
Hravost, jako faktor úspěchu
V předcházejícím článku jsme mluvili o důležitosti rychlosti v podnikání. Udělat věci rychleji znamená možnost pustit se dříve do dalšího díla, efektivita je potom úplně jinde. Ne nadarmo si aerolinie sledují vytíženost svých letadel. Čím více času stráví ve vzduchu,...
Nepsaná etiketa na Facebooku – jak se vyhnout největšímu faux pas
Dokud byl Facebook komunikační platformou adolescentů, podobné prohřešky se nevyskytovaly. Nastoupiliy v době, když marketéři zjistili, že by sociální sítě rádi využili pro svůj byznys. Ovšem ne všechno, co je možné, je taky vhodné. Nerespektování zažitých pravidel ve...
Plavme se, peníze nečekají
Plavme se, peníze nečekají – to je pradávné námořnické pravidlo, které dodnes používají loďaři po celém světě. Loď nevydělává v přístavu ani v doku. Nevydělává dokonce ani plavbou pokud neveze placený náklad. Vydělává jen tehdy, když pro zákazníka převáží zboží.Dlouhé...