Novinky a články
z Business Success
Volby – máte již vybráno?
Utopie o volbách. Nebo ne? Pozorujeme kolem sebe kampaně politických stran obsahující hromady slibů, prohlášení. Problémem je, jak si vybrat, protože politika je v dnešním světě spíše politikařením než managementem a reálným řízením k prosperitě. Ale řídící orgány i...
Proč je porozumění oblasti PR (Public relations) tak důležité?
Implementace úspěšné strategie Public relations může působit jako velmi komplikovaný proces. Ve skutečnosti stačí znát a rozumět základům Public relations a pár dalším věcem, které s touto oblastí souvisí. Nejdříve je tedy potřeba porozumět samotnému předmětu PR....
Kauza otrava alkoholem versus management
Českou republikou ještě stále otřásá kauza s otráveným alkoholem. Dalo by se o tom diskutovat shora i zdola, co se stalo, proč se to stalo, jak je to vůbec možné, hledat důvody, příčiny a viníky na úrovni kontrolních orgánů. Určitě je potřeba se podívat i na tuto...
Ing. Václav Edl, Edolo s.r.o.
Referenční dopis - SMA program Dobrý den, na začátku roku 2012 jsme odstartovali program Synergy Marketing (SMA) v naší společnosti za pomoci Vašich konzultantů - p. Pavla Rance a p. Martina Kepky. Mysleli jsme si, že v rámci programu SMA se dozvíme, jak "ten...
Tři pilíře, které zvyšují prodej
Trh a jeho vnímání se za poslední roky velmi změnilo. Ano, bylo to způsobeno hospodářskou krizí, ale ve velké míře také nástupem nových komunikačních a informačních technologií na Internetu. Toto jsou důvody, proč mnohé firmy začaly dávat mnohem větší důraz na podporu...
Jak zvýšit příjmy firmy: 10 tipů jak úspěšně zvládnout hospodářský pokles
Ať už jste majitel firmy, manažer nebo jste na volné noze, nemyslete si, že hospodářský propad přežijete pomocí úspor, snižováním nákladů, eliminováním marketingového rozpočtu, propouštěním a snižováním výhod pro zaměstnance - tyto akce Vás z recese nedostanou, firma...
Jak zvýšit motivaci zaměstnanců a manažerů?
Dostal jsem na jednom ze seminářů otázku, jak zvýšit motivaci zaměstnanců a manažerů. Na toto téma jsme hodně diskutovali i během přestávek. Společně jsme hledali odpovědi na to, jak toho skutečně dosáhnout. Na konci semináře mi účastníci řekli – chceme Vám říci, že...
Síla Internet marketingu!
Internet je nejrychleji se rozvíjející médium dnešní doby. Jednoduše proto, že na internetu čím dál tím více lidí tráví více svého času. Když chtějí lidé aktuální informace, hledají nějakou zprávu, když si chtějí ověřit Váš produkt či službu, půjdou na internet. V...
Dá se udržet chuť a elán do života dlouhodobě?
Když se člověk vrátí do období zakládání a rozběhu firmy a podívá se na svou chuť a elán do života v tom čase, nejednou se nad tím už jen pousměje. Bylo to období nadšeného budování a tvoření, kdy byl obývací pokoj našeho bytu zároveň i kanceláří, jezdili jsme v...
Internet – když tam nejste, jako byste neexistovali!
V dnešním světě jsou lidé vystavováni tisícům reklam denně. Stávají se vůči marketingovým i prodejním kampaním ještě více imunní než dříve. Neexistuje firma, která by se nedala nahradit, neexistuje produkt, který by Váš zákazník nemohl sehnat u konkurence. Internet...