1. Úvod
  2. /
  3. Novinky a články
  4. /
  5. Page 42

Novinky a články
z Business Success

Konference 2013 je za dveřmi

Čas konference se nám rychle blíží. Já se ještě předtím vydávám na 2 týdny na studijní cestu, na což se těším. Ale konferenci určitě stíhám a my všichni se na Vás i na ni již nyní velmi těšíme. Přípravy vrcholí, bude to velmi pěkná událost. Já osobně mám velmi rád...

číst více

Veselé Velikonoce

Blíží se nám tradiční Velikonoční svátky. Někteří z nás je prožívají v duchu tradic, kdy chlapci a chlapi s pomlázkou obchází rodinu a přátele, odvážnější do toho zapojí i vodu, a naplno si to užívají. Já sám jsem je kdysi takto prožíval a vždy jsem se na ně těšil už...

číst více

Konference MUŽ (Manuál Úspěšné Ženy)

V sobotu 16. března 2013 jsme se jako partnerská společnost zúčastnili konference Manuál úspěšné ženy v Praze. Tuto akci, na kterou přišlo více než 130 žen, zorganizovala naše klientka, paní Eva Vašková Čejková, majitelka společnosti CONPRO - Conference &...

číst více

Přednáška na ČVUT v Praze

V pondělí 11.3. jsme uspořádali přednášku pro studenty ČVUT FEL v Praze. Tuto akci odpřednášel majitel naší společnosti, Rastislav Zachar a zúčastnilo se jí 40 studentů, kteří získali informace o tom, jak zefektivnit dosahování svých cílů, jaká jsou častá úskalí při...

číst více

Co spolehlivě ničí vztahy?

70 % lidí opouští svou pracovní pozici kvůli špatným mezilidským vztahům ve firmě. Toto není výmysl, ale fakt potvrzený statistikou. Mezilidské vztahy jsou tedy jednou z nejdůležitějších věcí. Měli byste určitě vědět, co vztahy na pracovišti ničí a čeho byste se měli...

číst více
E-mail marketing a obchodní sdělení

E-mail marketing a obchodní sdělení

Co je vlastně obchodní sdělení? Kdy lze zasílat obchodní sdělení pouze se souhlasem adresáta? Je možné zasílat obchodní sdělení i bez souhlasu adresáta? Obchodním sdělením se rozumí všechny formy sdělení, včetně reklamy a vybízení k návštěvě internetových stránek,...

číst více
Lovec, rybář nebo hazardní hráč?

Lovec, rybář nebo hazardní hráč?

Jste lovcem, rybářem nebo hazardním hráčem? To není pokus o vtip, ale skutečná otázka. Jak děláte marketing ve Vaší firmě? Připomíná Váš marketing spíše rybolov? Takže čekáte a čekáte, ale častokrát jdete domů s prázdným košíkem? Nebo jste možná spíše hazardní hráč,...

číst více