Novinky a články
z Business Success
Rozmarné léto ve firmě?
Léto bývá většinou ve znamení dovolených. A to znamená, že se produkce tak trochu zpomalí, někde se dokonce rovnou vyhlásí okurková sezóna a tak trochu se čeká, až léto bude za námi a začne se zase naplno pracovat. Je tohle vaše léto? A je tohle vaše představa léta?...
Práce vás musí bavit!
Většina z nás tráví v práci 70 % svého času. Dozajista to není málo a o to více by měl člověk dělat to, co ho naplňuje, co ho baví a ideálně také s lidmi, kterým rozumí a kteří rozumí jemu. Ne vždy se ocitáme v ideální situaci, práci. Přichází problémy, podrážděnost a...
Nejslabší článek ve firmě
Říká se: „Každý řetěz je tak silný, jak silný je jeho nejslabší článek.“ Staré známé pravidlo. Pravděpodobně ho už asi každý v životě v nějaké souvislosti slyšel. Otázkou je, jak se dá uplatnit v moderním managementu a v současném řízení firem? Vždyť ne každý má...
Léto 2015 v Business Success
Co jsme pro váš připravili na léto 2015? Prolistujte naše novinky a nezapomeňte také soutěžit na straně č. 4! 😉
Firma po 20 letech
Porozprávam vám jeden príbeh. Bola raz jedna firma, kde pracovala popri šéfovi aj jeho bývalá manželka. V tejto firme pracoval taktiež obchodník, ktorý tam bol dlhé roky, ale chytil maniere hviezdy, nedal sa riadiť, ignoroval pravidlá, až nakoniec s časťou klientov...
Jste kompetentní v tom, co děláte?
Buďte kompetentní. Slyšeli už jste někdy takovou radu? Šéf by měl být kompetentní. Zaměstnanec by měl být kompetentní. Zedník, který vám staví dům, by měl být kompetentní... Ale co se tím vlastně myslí? Co je to ta kompetentnost? Je to znalost? Dovednost? Vrozená...
Efektivní komunikace a jak na ni
Okolní svět nás hodnotí podle toho, co děláme, jak vypadáme, co říkáme a jak to říkáme. Dalo by se říci, že o našem úspěchu či neúspěchu dnes rozhoduje zejména komunikace - tedy to, co říkáme a jak to říkáme.
Trénink dělá mistra aneb využijte léto naplno
Ze zkušenosti od našich klientů víme, že někdy se snadno řekne "zavést statistiky", "udělat průzkumy", "zapracovat na public relations" nebo "nastavit on-line marketing", ale s provedením v praxi je to o něco horší. Teorie dává smysl, ale při aplikaci najednou vyskočí...
Než se pustíte do obchodování… Tipy pro Váš úspěch
Možná to znáte... Možná i ve vaší firmě je obchod tou hlavní hnací silou, to oddělení, které přináší do firmy zakázky a život. A možná právě proto 90% vaší pozornosti, podpory i peněz směřuje do obchodního oddělení. Existuje ale ještě jiný způsob, jak dostat prodej do...
Je to nářez…
Tak sedím u svého pracovního stolu, který by měl být osiřelý, protože jako obchodník bych měl být v terénu u zákazníků, a trochu přemýšlím, jak se postavit k neúspěchu. Určitě znáte situaci, kdy nepochybujete o spolupráci s klientem a najednou přichází studená sprcha....