Novinky a články
z Business Success
Chodíte jenom do práce?
Raz mi jeden múdry človek povedal myšlienku, ktorá ma hodne oslovila a o ktorú by som sa s vami rád podelil. Ten človek mi povedal: Ak raz budeš naozaj bilancovať svoj život, nebudeš sa pozerať na to, na akom aute si jazdil, v akom dome si býval, koľko si mal peňazí...
Jak tvrdou hru musí zvládat profesionální obchodník?
Určitě jste si všimli, že podnikatelský svět čím dál méně odpouští chyby a zastaralost. Vše se zrychluje a je více agresivní (vyjednávání, cena, podmínky atd.). Je to jako ve fotbale, před 20 lety bylo nějak více místa na hřišti, člověk měl čas dostat přihrávku,...
Ukazuje vám konkurence záda?
Neraz na seminároch rozoberáme s klientami tému konkurencie. Lokálnej, európskej niekedy až Čínu a Áziu. Dajú sa skúšať presadzovať rôzne ekonomické opatrenia, chrániť trh proti konkurencii, a krátkodobo to možno zafunguje. Ale dlhodobo nie. Ekonomika funguje vo...
Co nám brání mít ziskovou firmu?
Už jste někdy byli v situaci, že jste vydělali spoustu peněz, ale konečný zisk byl malý nebo žádný? Pokud máme dost na pokrytí svých výdajů nebo vysokou sumu na účtu, tak si můžeme myslet, že to pro tuto chvíli stačí. Ale jedině tvorba zisku umožňuje další růst. Ještě...
Šéfování – zlatá práce
Šéfování? No to je zlatá práce! Šéf se vozí v drahém autě, má obrovskou kancelář s nejmodernějším vybavením, k ruce dvě asistentky, co řekne, to se musí udělat a k tomu má peněz, že neví co s nimi. To bych šel klidně dělat taky. Už jste to někdy slyšeli? Já ano. A...
Demokracie ve firmě
Na seminároch sa nám neustále vracia téma demokracie vo firmách. Patrí tam, nepatrí tam, do akej miery,… Demokracia je dnes naozaj moderné a hodne diskutované slovo, ale vo firme s ním doporučujem narábať veľmi opatrne. Jedna rovina demokracie je, že ľudia majú právo...
Oslava 20 let Business Success
Vkročili jsme do třetího desetiletí fungování Business Success na českém trhu. V pátek 19. srpna 2016 jsme uspořádali zahradní slavnost, kde jsme společně s našimi klienty oslavili 20. výročí firmy. Po zahájení a proslovu majitele firmy, Rastislava Zachara, jsme...
Nenabízejte své výrobky a služby
Nabízejte užitek, který zákazníkovi přináší! Hledejte stále užitek a především přínos vašich služeb a produktů. Zkuste si sednout na druhou stranu stolu, obujte si boty zákazníka a vžijte se do role vašeho potenciálního zákazníka. Vzbuďte zájem, nabídněte "něco...
Neřešte návštěvnost webu
Existuje nespočet firem, které mají vysokou návštěvnost svých webových stránek. Vysoká návštěvnost mnohdy nezaručuje, že budete mít více poptávek a objednávek. Je důležité soustředit se na konverzi vašeho webu. Tedy na počet návštěvníků, kteří na vašem webu šli do...
Levnější už to nebude
Nedá mi to. Musím se zeptat. Už jste využili 30% slevy na podzimní konferenci "FIRMA 21. STOLETÍ"? Podívejte se na pozvánku od Pavla Rance - konzultanta s více než 13 letou praxí v oblasti vedení lidí a organizace firem. Pavel Ranc na konferenci vystoupí s tématem,...