Novinky a články
z Business Success
Jen do 31. prosince 2016
Na semináře a kurzy chodí nejčastěji majitelé a manažeři, ale i řadoví pracovníci musí být také kompetentní. A díky publikacím se žádané informace dostanou i k nim. Nechte se inspirovat a vyberte si některý z našich pracovních sešitů z oblasti managementu - popis...
Když dva dělají totéž
Mal som stretnutie s jedným našim klientom a posťažoval sa mi, že zase jeden jeho výkonný človek bude presunutý na inú prácu, pretože tam bude ešte platnejším, a on ako šéf sa už teraz obáva toho, ako to bude po danom pracovníkovi na jeho pôvodnom poste fungovať....
Taková byla Konference 2016: FIRMA 21. STOLETÍ
22. a 23. listopadu proběhla v Praze - Čestlicích konference "FIRMA 21. STOLETÍ". Témata z oblasti personalistiky, managementu i marketingu oslovila na 150 účastníků. Šéfové, manažeři a pracovníci marketingu měli možnost na akci poznat nedostatky, běžně dělané chyby,...
My se nenudíme, a vy?
Statistika nuda je, tak se to alespoň zpívá v jedné české písničce. Ať už statistika nuda je, či není, tak je to zcela určitě jeden z nejdůležitějších nástrojů šéfa. (i v písničce se zpívá "má cenné údaje") Aby šéf mohl se statistikami něco dělat, tak je nejprve musí...
Opakování matka moudrosti
Pravidelně slýcháme, jak účastníci po motivačním semináři jsou plní energie a chtějí zavádět nové nápady do praxe. Potkalo to i vás? Podařilo se vám to, nebo vás převálcovala každodenní rutina? Přepadla vás,někdy úvaha, že by nebylo špatné si motivační seminář...
Zeptali jsme se… Joy Gendusa, PostcardMania
Zeptali jsme se Joy Gendusa, majitelky a zakladatelky společnosti PostcardMania, čemu vděčí za svůj úspěch. Co se jí vyplácí a co nikoli. Díky čemu se stala Businesswoman 2014? A jak to funguje u nich v PostcardManii? ČEMU VDĚČÍTE ZA SVŮJ ÚSPĚCH? Třem věcem: 1. Vždy...
Jak správně zvládnout nezdary
Za měsíc nás čeká konference FIRMA 21. století a já osobně se velmi těším. Tato událost je netradiční jak rozsahem, tak i tím, že dva měsíce před akcí jsme evidovali více než 100 přihlášených účastníků. Bude to velké, o tom není pochyb. Starosti, zda se všichni...
Kreativec nebo analytik? Marketér musí být obojí
Analytika změnila schopnosti organizací pochopit, předvídat a utvářet, jak zákazníci prakticky zkouší či využívají jejich značku. Ale skutečná obchodní hodnota spočívá v neustálém zlepšování této vzájemné interakce. A to vyžaduje o něco více, než jen analytiku....
Dobré nápady nepřichází od stolu
Již začíná být standardem ve firmách mít zavedený marketing, nějakou propagaci, pravidelnou či nepravidelnou. Šéf se nadchne pro nějakou myšlenku, vymyslí způsob kampaně, sdělní informace zákazníkům, vloží do toho čas a nemalé peníze. A zpětná vazba nepřichází....
Dva společné jmenovatele všech úspěšných podnikatelů
1. Věnují mnohem více času tomu, aby přilákali a vybrali ty správné lidi Expanze vašeho byznysu vždy začíná tím, že NEpřilákáváte ty nesprávné lidi! Úspěšní podnikatelé jako Steve Jobs (Apple), Kevin P. Ryan (DoubleClick), Tony Hsieh (Zappos.com) nebo Richard...