Novinky a články
z Business Success
Motivace zaměstnanců
– někdy stačí přestat lidi demotivovat. Občas se to stane asi každému - porucha, chyba. Ať už je to stroj, vybavení anebo člověk. Prostě věci nefungují, jak mají, lidé nepracují tak, jak mají a práce přestává pro šéfa být radost… Je potřeba dát věci do pořádku. Se...
Kompetence jako životní přístup a cesta k profesionalitě
Snad každý, kdo někdy v úžasu sledoval šikovného řemeslníka při práci, zatoužil po tom, na chvíli si to s ním vyměnit a zažít ten pocit jistoty a naprosté kontroly bez úsilí. S oblibou se také ztotožňujeme se skvělými sportovci, s vynikajícími zpěváky nebo herci....
ŠÉFE: Neposlouchej, dívej se
Stalo se vám někdy, že se k vám od kolegy nebo podřízeného dostala informace, která vás rozpálila doběla? Možná vás dokonce prezentovaná situace natolik rozohnila, že jste vyskočili ze židle a jako povodeň vtrhli na úsek, kde podle právě předané informace měl hořet...
Průzkum odhalil, že šéfové firem mají největší nedůvěru k procesu získávání a výběru lidí
Podle průzkumu provedeného společností Management Action Programs (MAP) 32 procent šéfů firem uvedlo, že až polovina jejich nových zaměstnanců nesplňuje očekávání. Co se týče procesů získávání a výběru personálu, 36 procent šéfů firem uvádí, že výběrovým systémům...
PŘIPRAVUJEME… Exec Club v Brně!
Současná situace většiny firem je taková, že mají až nadbytek zakázek a potýkají se s nedostatkem zaměstnanců. Nabrat nové a zároveň spolehlivé a ochotné pracovníky je pro řadu personalistů a majitelů firem v dnešní době téměř nemožné. Nosné téma, ke kterému se budou...
Děláte B2B? Pak vás toto bude zajímat
Možná také utrácíte mnoho peněz na SEO a Ad Words, abyste přitáhli návštěvníky na vaši webovou stránku. Ale kolik z nich se stane skutečně vaším zákazníkem? Nedostatek řádné strategie vyžaduje čas a značný rozpočet na reklamu. Chcete: Větší povědomí o značce u vaší...
Tři fáze budování týmu
Pravidelne zachytávam na boillboardoch či v reklamách myšlienky typu „na nikoho nepracuj“, „buď svojim vlastným šéfom“ a podobne. Vždy si pri týchto chytrých radách položím otázku - ak nikto z nás nebude v žiadnej skupine, kto nám napečie chlieb, vyrobí počítače,...
Do nového roku… hlavně to dobře naplánovat
Nový rok se nám rozběhl a možná jste právě uprostřed plánování produkce, rozjíždění svého týmu do správného tempa, zvládání obchodního oddělení, aby po vánočním klidu nabral váš obchod rychle obrátky. Pokud jste to ještě neudělali, tak je nejvyšší čas si vše dobře...
Když personalista musí dělat marketing
Ať už jste majitel firmy, výkonný manažer nebo personalista, nemůžete ignorovat nebo podceňovat zásadní význam následující skutečnosti: NÁBOR NOVÝCH LIDÍ je marketing! Vaším úkolem není najít dobré lidi, ale přilákat je. Potenciální pracovníci jsou tam venku a nikdy...
Blíží se Vánoce
Blíži sa čas Vianoc a v poslednom čase mi pár klientov komunikovalo, že zachytávajú vo svojom okolí reči typu - ten sa má, ten má firmu, on si užíva, v kľude si vezme voľno, kedy potrebuje a nikoho sa nemusí pýtať, ostatní pracujú… Tieto reči zachytávajú vo firme,...