Novinky a články
z Business Success
Vytváření Goodwill = Vytváření rozvíjející se společnosti
Pokud nemáte monopol na výrobek, který může vyrábět jen velmi málo lidí, pak úspěch vaší společnosti bude do značné míry záviset na tom, co si o vás myslí ostatní. Jak si ceníte svůj "goodwill"? Jsou vaše produkty vše v co zákazník doufal, a něco navíc? Je váš...
Jak dosáhnout loajality zaměstnanců? – 2. část
NEVĚNOVAT ZAMĚSTNANCŮM POZORNOST Druhým nejzřetelnějším důvodem, kdy ztrácíte nové zaměstnance, je nevěnovat jim pozornost. Jakmile je nově přijatý člověk na postu, musí sám usilovat o to, že vše půjde správným směrem. Je dost pozoruhodné, že mnoho zaměstnavatelů...
Jak dosáhnout loajality zaměstnanců? – 1. část
V dnešním extrémně konkurenčním prostředí na trhu práce je vaší největší výzvou jako majitele firmy či vedoucího pracovníka zajistit, že kvalitní lidé, které jste zaměstnali dlouhodobě (poté, co jste je vyškolili a investovali jste do nich), u vás zůstanou a budou...
Co dělat při nedostatku zaměstnanců?
V úterý 28. února 2017 se uskutečnilo v Brně další setkání podnikatelského Exec Clubu společnosti Business Success. Jednalo se zatím o největší setkání tohoto klubu v jeho téměř desetileté historii. Více než 70 účastníků se sešlo tentokráte v hotelu Santon na brněnské...
Zajímáte se o své zákazníky?
Mluvíte se svými klienty? A posloucháte, co říkají? Víte, co řeší? Víte, co by od vás, jako svého dodavatele, uvítali? V čem byste jim jako firma, se kterou mají obchodní vztah, ještě mohli pomoci? Za sebe musím říct, že se stále častěji setkávám s tím, že se firmy o...
Efektivní koučink – existuje vůbec?
Jak najít a přijmout ty schopné? Jak využít skutečný potenciál každého jednoho člověka v týmu? To jsou dnes často diskutovaná témata. Koneckonců, když přijmete uchazeče, který na vás udělal během pohovoru dojem, jak dosáhnout toho, že z něj bude výborný pracovník?...
Zaměstnali byste Trumpa?
Před čtyřmi lety jsem si myslel, že žádný americký prezident nebyl v centru takové kontroverzní pozornosti médií jako tehdejší prezident (Barack Obama); žádný z nich nebyl ani tolik oblíbený, ani tolik nenáviděný. Uběhly 4 roky a když přijde řeč na volbu prezidenta...
Kreativita pro lídry
Potřebuje lídr ve své práci kreativitu? Respektive, potřebuje šéf ke své práci být kreativní? A k čemu? Není náhodou jeho úkolem dostat z lidí jejich práci a udržet firmu v chodu? Proč tedy být navíc i kreativní? Kreativita přece patří do oddělení marketingu....
Motivace zaměstnanců
– někdy stačí přestat lidi demotivovat. Občas se to stane asi každému - porucha, chyba. Ať už je to stroj, vybavení anebo člověk. Prostě věci nefungují, jak mají, lidé nepracují tak, jak mají a práce přestává pro šéfa být radost… Je potřeba dát věci do pořádku. Se...
Kompetence jako životní přístup a cesta k profesionalitě
Snad každý, kdo někdy v úžasu sledoval šikovného řemeslníka při práci, zatoužil po tom, na chvíli si to s ním vyměnit a zažít ten pocit jistoty a naprosté kontroly bez úsilí. S oblibou se také ztotožňujeme se skvělými sportovci, s vynikajícími zpěváky nebo herci....