Novinky a články
z Business Success
Na dovolenou s knihou
Zajímá vás, jakou knihu by si na dovolenou vzali naši kolegové? Melánie Bulová Na odpočinkovou dovolenou bych si vzala nějaký hodně "tlustý" historický román. Historii mám ráda a nějaký čtivě psaný příběh je pro mě oddech. 🙂 Z našich firemních publikací bych...
Inspirace na dovolenou
Přijďte si k nám pro letní inspiraci a vyrazte na dovolenou nejen s detektivkou, ale i s napínavým čtením z praxe firemního života. Zúčastněte se v létě jakéhokoli našeho vyhlášeného semináře a vyberte si publikace v hodnotě 1 000 Kč dle vašeho gusta. TERMÍNY: Vyšší...
Obchod v hlavní roli [rozhovor]
V Business Success pokořil nejeden prodejní rekord. I proto jsme se rozhodli vyzpovídat Bohumila Kubu. Jeho více než 20 leté zkušenosti a poznatky v oblasti prodeje jej dovedly i k sepsání brožury "Profesionál v prodeji". Podívejte se, s čím se potýká snad každý...
Exec Club na golfu – 6. června 2017
Setkání Exec Clubu mají stále více a více příznivců. V úterý 6. června 2017 se v Praze uskutečnilo další setkání podnikatelského klubu Business Success - Exec Club. Po velkém úspěchu brněnského setkání na konci února byla laťka nasazena opravdu vysoko. Tentokrát se...
Trápí vás slabý management?
Když chce šéf dělat dobře svou práci, měl by splňovat jeden předpoklad. Šéf by měl být totiž někdo, od koho jsou jeho podřízení ochotní přijmout příkaz. Možná to zní docela jednoduše, ale na šéfa jako takového to klade poměrně velké nároky. V první řadě je to totiž...
Efektivní podnikání a krize
Tentokráte jsme další číslo časopisu Efektivní podnikání zaměřili na téma: krize, když se nedaří... Časopis si můžete i stáhnout... S Patrickem Valtinem, jehož článek na téma "Proč dobří zaměstnanci odcházejí?" najdete na straně 8, jsme na podzim 2017...
Jak využít zpětnou vazbu zaměstnanců k vybudování lepších marketingových kampaní
Je-li pravda, že "všichni jsme nyní součástí marketingu", pak se firmy musí něco naučit. Co vaši zaměstnanci říkají o vaší společnosti - osobně a na sociálních sítích - má skutečnou váhu. Je to i nejeden z důvodů, proč se mnoho společností věnuje programům pro...
Nebuďte rukojmím
V poslední době jsem snad nepotkala šéfa, který by si nepovzdechl nad tím, že mu chybí lidi nebo že je to nyní v oblasti personalistiky těžké. A to ani nemluvím o tom, že z reklam, inzerce a internetu se na nás valí informace, že práce je, ale lidi nejsou. A jediná...
Šéf by měl vyžadovat od svých lidí úplně hotovou práci
Šéf by měl vyžadovat od svých lidí úplně hotovou práci. To znamená 100% splnění příkazu nebo zadaného úkolu. Proč? Protože jinak je to on, kdo: dodělává práci za svoje lidi, vysedává v práci do noci, aby vše stihl, je přepracovaný a zavalený problémy a úkoly, které...
Jak dosáhnout loajality zaměstnanců? – 3. část
NEDOSTATEČNÉ OCENĚNÍ Podle výzkumu agentury Gallup 74 % procent zaměstnanců se v práci neangažuje. Neangažovaní zaměstnanci budou hledat organizaci, která bude chtít, aby se angažovali. Podle Leigha Branhama („7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem“)...