Novinky a články
z Business Success
Obchod v hlavní roli [rozhovor]
V Business Success pokořil nejeden prodejní rekord. I proto jsme se rozhodli vyzpovídat Bohumila Kubu. Jeho více než 20 leté zkušenosti a poznatky v oblasti prodeje jej dovedly i k sepsání brožury "Profesionál v prodeji". Podívejte se, s čím se potýká snad každý...
Exec Club na golfu – 6. června 2017
Setkání Exec Clubu mají stále více a více příznivců. V úterý 6. června 2017 se v Praze uskutečnilo další setkání podnikatelského klubu Business Success - Exec Club. Po velkém úspěchu brněnského setkání na konci února byla laťka nasazena opravdu vysoko. Tentokrát se...
Trápí vás slabý management?
Když chce šéf dělat dobře svou práci, měl by splňovat jeden předpoklad. Šéf by měl být totiž někdo, od koho jsou jeho podřízení ochotní přijmout příkaz. Možná to zní docela jednoduše, ale na šéfa jako takového to klade poměrně velké nároky. V první řadě je to totiž...
Efektivní podnikání a krize
Tentokráte jsme další číslo časopisu Efektivní podnikání zaměřili na téma: krize, když se nedaří... Časopis si můžete i stáhnout... S Patrickem Valtinem, jehož článek na téma "Proč dobří zaměstnanci odcházejí?" najdete na straně 8, jsme na podzim 2017...
Jak využít zpětnou vazbu zaměstnanců k vybudování lepších marketingových kampaní
Je-li pravda, že "všichni jsme nyní součástí marketingu", pak se firmy musí něco naučit. Co vaši zaměstnanci říkají o vaší společnosti - osobně a na sociálních sítích - má skutečnou váhu. Je to i nejeden z důvodů, proč se mnoho společností věnuje programům pro...
Nebuďte rukojmím
V poslední době jsem snad nepotkala šéfa, který by si nepovzdechl nad tím, že mu chybí lidi nebo že je to nyní v oblasti personalistiky těžké. A to ani nemluvím o tom, že z reklam, inzerce a internetu se na nás valí informace, že práce je, ale lidi nejsou. A jediná...
Šéf by měl vyžadovat od svých lidí úplně hotovou práci
Šéf by měl vyžadovat od svých lidí úplně hotovou práci. To znamená 100% splnění příkazu nebo zadaného úkolu. Proč? Protože jinak je to on, kdo: dodělává práci za svoje lidi, vysedává v práci do noci, aby vše stihl, je přepracovaný a zavalený problémy a úkoly, které...
Jak dosáhnout loajality zaměstnanců? – 3. část
NEDOSTATEČNÉ OCENĚNÍ Podle výzkumu agentury Gallup 74 % procent zaměstnanců se v práci neangažuje. Neangažovaní zaměstnanci budou hledat organizaci, která bude chtít, aby se angažovali. Podle Leigha Branhama („7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem“)...
Lídři: Hrajete si dost?
Jedna složka života, pracovního nebo osobního, dokáže do značné míry ovlivnit výsledek našeho snažení. Dala by se pojmenovat jako "hra". Více řešení než problémů V každé situaci, ať už se týká čehokoli, se najde více řešení než problémů. Klíčová otázka zní: Dokážete...
Klíč na rostoucí firmu
Je možné, aby firma prosperovala, přestože slýcháme, že ekonomika je nestabilní a podněcuje lidi spíše neutrácet? Určitě! Nestabilní či nezdravá ekonomika neznamená, že lidé neutrácí peníze, jen jsou trochu opatrnější v tom, kde je utratí - za jaké produkty a služby....