Novinky a články
z Business Success
Proč motivace penězi nefunguje na každého zaměstnance?
Lidé nejsou stroje Lidé nejsou stroje, které si vystačí jen s občasnou pravidelnou údržbou. Lidé potřebují pravidelný zájem, péči a pozornost. Chtějí cítit, že jejich produkce, jejich nasazení a energie, kterou vynakládají během práce pro vás, je ceněna a že ji...
Jak posilovat vztahy se zákazníky?
Jaké jsou ingredience vztahu? Z čeho se skládá vztah? Jaké jsou jeho ingredience? Všimli jste si, že když s někým jste z nějakých důvodů nuceni hovořit o konkrétních otázkách častěji, že se váš vzájemný vztah zlepšuje a posiluje? A že se dokážete shodnout snadněji a...
Strašák jménem změna
Co je "normální"? Za normální považujeme to, na co jsme si zvykli. Každý člověk si normální stav věcí vykládá po svém. Svůj pohled na to, co je normální, si někdo nechává pro sebe, někdo své názory na „normální“ stav věcí předkládá ostatním a jsou lidé, kteří ostatním...
Jak zajistit, aby skvělá myšlenka neskončila na smetišti dějin?
Vadí vám, když si stěžují a remcají? Možná to znáte nejen v práci - máte skvělý nápad, myšlenku, ale v okamžiku, kdy s ní přijdete, dostanete studenou sprchu. Proboha proč? Zbláznil ses? To nemyslíš vážně! A tak dále a tak dále. Co s tím? Je chyba v komunikaci?...
Klíč k úspěšnému obchodu? Schopnost myslet ve velkém!
Dlouhodobě úspěšný obchodník? Musíte své schopnosti vybrousit k dokonalosti! Když se někdo chce stát obchodníkem, měl by mít určité základní schopnosti nebo mít myšlenku, že na nich chce zapracovat. Jsou to schopnosti komunikovat, ovlivňovat názor druhého a...
Jak vysvětlit zaměstnancům, že je čas na nepříjemná opatření?
Jak vysvětlit zaměstnancům, že je čas na „nepříjemná“ opatření? Stává se to i za normálního fungování. Máte na starosti skupinu lidí a musíte jim sdělit nepopulární opatření. A u řečí to většinou nekončí. Musíte je také prosadit. Není to příjemná situace pro nikoho a...
Co je jedinou jistotou v nejisté budoucnosti?
Dnes se manažeři obávají vývoje ekonomiky, pramenící z anti-covid omezení a jejich následků. Rozšířilo se nám spektrum zdrojů strachu z těch dřívějších, jako ropná krize, omezení vývozu/dovozu, růst ceny koruny, pokles ceny koruny, politická omezení, válečné...
A co dál? Tipy pro rychlý návrat do „normálu“
Strašák jménem korona pomalu odeznívá a život se postupně začíná vracet do svých normálních kolejí. I když velká většina firem danou situaci pocítila negativně a zaznamenala poklesy až propady, doba oficiálního „nedá se, nemůžeme“ a objektivního akceptování ztrát...
Tři nejdůležitější schopnosti obchodníka
Určitě se mnou nebudete polemizovat, když řeknu, že jednou z nejdůležitějších schopností obchodníka je komunikovat. A když říkám komunikovat, nemyslím tím jen mluvit, ale hlavně skutečně – toto slovo zdůrazňuji – skutečně naslouchat. Projevovat opravdový zájem o druhé...
Co mi období „covi“ dalo/vzalo? Aneb dívejme se dopředu!
Nové cesty pro novou dobu V současné „covi-době“ je řada z nás nucena hledat nové cesty, jak alespoň částečně nahradit zásadní úbytek zakázek a tedy i financí. Jak to udělat? Jak se k tomu stavět? Nabízejí se tyto varianty: 1. Budeme dělat jen to, co nám vynáší...