V současné době se stále více firem využívá pro zvýšení svého příjmu a svého podílu na trhu nejen obchodního týmu, ale i síly marketingu.
Průzkumy ukazují, že dobrý obchodní tým může navýšit příjem firmy o 10 – 20 %.
Pokud má za sebou dobrou marketingovou podporu, může to firmě přinést 40 – 100 % příjmu navíc, v závislosti na oboru.
Existuje však ještě jedna oblast, která je klíčová pro příjmy firmy a její dlouhodobé, úspěšné fungování. Je to oblast, kterou velká část menších firem, stále nevyužívá. Nebo existuje představa, že se jedná o velice nákladnou záležitost, kterou si mohou dovolit jen nadnárodní giganti.
Tou oblastí je Public Relations, budování vztahů s veřejností. PR je průkopníkem pro marketing a prodej. PR je neoddělitelnou součástí strategií firmy a v budoucnu bude hrát stále větší roli pro rozhodování managementu. To lze již nyní pozorovat u známých a úspěšných firem.
Proto Vás chci pozvat na akci, kde se dozvíte, jak EFEKTIVNĚ a BEZ VELKÝCH NÁKLADŮ, budovat značku Vaší firmy. Co jsou klíčové faktory, které mají dopad na to, jak je vnímána Vaše firma na trhu a jaké metody můžete využít pro pozitivní vztahy s veřejností, využívat.
Martin Kepka