Jak vytvořit líbivé a funkční propagační materiály?
Jak zvýšit účinnost propagace
Jestli Vás zajímají odpovědi na otázky
- Proč naše marketingové kampaně nefungují?
- Dá se skutečně měřit zpětná odezva kampaní? A jak jí mohu nastavit?
- Komu mám adresovat propagační sdělení? Jak tyto lidi a skupiny najít?
- Jak řídit pozornost příjemců propagace a tím je dovést k požadované reakci?
- Jak vytvářet propagační materiály, které prodají?
Komu je kurz určen?
Majitelům firem, pracovníkům marketingu, PR a reklamy, obchodním ředitelům a prodejcům aktivním v marketingu.
Co během kurzu získáte?
Budete schopni přesně najít důvody, proč vaše kampaně fungují či nikoli. Osvojíte si základní rutiny tvorby propagačních materiálů. Naučíte se adresovat propagaci správné cílové skupině. Zjistíte, jak dělat průzkumy a procvičíte si získávání informací od zákazníků. Naučíte se vyhodnotit tyto průzkumy pro účely tvorby propagace. Zlepšíte se ve schopnosti získání a řízení pozornosti příjemců propagace.
Délka kurzu
2 – 3 dny celodenního studia od 9 do 18 hodin
Jaké jsou předpoklady pro účast?
Pro tento kurz nejsou žádné nutné předpoklady, výhodou je absolvovaný seminář Základy efektivního marketingu.
Vyberte si termín a místo
Pobočka Praha
Türkova 1/2332
149 00 Praha 4 – Chodov
Tel.: 242 447 624
Mobil: 731 193 237
E-mail: praha@success.cz
Nikola Svášková
Tel.: 731 193 237
Pobočka Brno
Maříkova 1899/1
621 00 Brno - Řečkovice
Tel.: 513 030 670
Mobil: 736 509 206
E-mail: cerna@success.cz
Petra Černá
Tel.: 736 509 206
Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další