1. Úvod
  2. /
  3. Management
  4. /
  5. Jak efektivně organizovat?

Jak efektivně organizovat?

Jedinečný workshop o tom, jak zajistit úspěšný model spolupráce ve firmě.

zjistit více     objednat

JAK EFEKTIVNĚ ORGANIZOVAT?

Jaké otázky se na tomto workshopu řeší?

 

  • Jak správně definovat sled činností organizace či oddělení?
  • Co jsou hlavní úlohy vedoucího pracovníka v oblasti organizování?
  • Jak eliminovat nadbytečnou komunikaci a e-maily v „kopii všem“? 
  • Jak se projevuje zmatek v organizaci a jak mu předejít?
  • Je organizování velká věda nebo se dá postavit na jednoduchosti? 

Komu je workshop určen?

Nejen vedoucím pracovníkům, majitelům firem nebo obchodníkům, ale všem lidem, kteří si chtějí osvojit a vědomě používat přesné postupy vedoucí k úspěchu v práci či osobním životě.

 

 

Jak workshop probíhá?

Workshop kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.

Délka workshopu: 4 hodiny

Průběh semináře: 9:00 – 13:00, včetně 1 přestávky

Tento workshop lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

Mám zájem o tento workshop

Co říkají naši klienti

Kateřina Bezchlebová

Kateřina Bezchlebová, Designfoods s.r.o. Rodinná konzervárna Via Delicia

Za mě zatím nejlepší seminář, na kterém jsem byla - dobře uchopené téma a hlavně nám školitel ukázal jak ho krok po kroku aplikovat. Velká spokojenost 😊
PaedDr. Václav Novotný

PaedDr. Václav Novotný, Consult Point s.r.o.

Veľmi výstižne, presne a jednoducho deifinované základné principy organizovania, ktoré pomôžu dať efektivne do poriadku svoj úsek alebo firmy.
Lukáš Mišura

Lukáš Mišura, Kerosin s.r.o.

Bylo to velice zajímavé a poutavé, určitě si některé věci vezmu do života. Jako první zavedu: jasně si definovat procesy a které věci má kdo na starost.
Jiří Sova

Jiří Sova, Lifocolor, s.r.o.

Opět hodně uvědomění jak do práce, tak do osobního života. Zrychlit, nepuntičkařit. Zamyslet se a přivést do praxe, co má být produkt mého osobního života. A ten souvisí i s výsledky a spokojeností v práci.
Bronislav Janeček

Bronislav Janeček, REC Group s.r.o.

Super opáčko toho, co člověk někdy nevědomky dělá, aniž by věděl, že používá tak sofistikovaný systém 🙂 Díky za rady a pojmenování. Budu pořádat hon na částice 🙂
Lenka Kneslová

Lenka Kneslová, ROSTRA s.r.o.

Úžasně nabitý workshop! 🙂 Super lektor. Budu definovat částice ve svém úseku = definovat v celé firmě = přiřazení zaměstnanců.
Filip Kohout

Filip Kohout, SERVIS CLIMAX a.s.

Workshop byl velmi zajímavý. Umožnil mi zastavit se a podívat na svou práci z nadhledu a pojmenovat nové oblasti, které jdou stále rozvíjet. Podívat se na věci zjištěnou analýzou. Více přemýšlet o částicích. Vnímat rychlost služby.
Lubomír Galeta

Lubomír Galeta, SERVIS CLIMAX a.s.

Díky za připomenutí toho, jak jednoduché kroky vedou ke správnému organizování. Díky za připomenutí rychlosti služby a tipy pro práci vedoucího. Jako první zavedu: nepohybuj se uvnitř, ale venku. Znovu projít produkty, posty a zařazení u nás + toky. Obnovit kontrolu zaškolení u nováčků.
Tereza Beránková

Tereza Beránková, Atelier Habina s.r.o.

Moc pěkný workshop, klidně by mohl trvat i déle a jít ještě více do hloubky některých témat, možná to ale bude součástí jiných workshopů. Jako první zavedu "audit rychlosti".
Libor Toul

Libor Toul, Golden Gate CZ a.s.

WOW 🙂 Zase se posouvám o kousek dál ve vnímání své role jako manažera. Jako první zavedu zpětnou analýzu.

 

Trenéři semináře

 


Majitel společnosti
Business Success, spol. s r.o.

 


Trenér manažerských seminářů
Konzultant

 

Počet účastníků je omezen!

Rezervujte si místo na workshopu
Jak efektivně organizovat?

Mám zájem o tento workshop