Jak efektivně organizovat?
Jedinečný workshop o tom, jak zajistit úspěšný model spolupráce ve firmě.
JAK EFEKTIVNĚ ORGANIZOVAT?
Jaké otázky se na tomto workshopu řeší?
- Jak správně definovat sled činností organizace či oddělení?
- Co jsou hlavní úlohy vedoucího pracovníka v oblasti organizování?
- Jak eliminovat nadbytečnou komunikaci a e-maily v „kopii všem“?
- Jak se projevuje zmatek v organizaci a jak mu předejít?
- Je organizování velká věda nebo se dá postavit na jednoduchosti?
Komu je workshop určen?
Nejen vedoucím pracovníkům, majitelům firem nebo obchodníkům, ale všem lidem, kteří si chtějí osvojit a vědomě používat přesné postupy vedoucí k úspěchu v práci či osobním životě.
Jak workshop probíhá?
Workshop kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.
Délka workshopu: 4 hodiny
Průběh semináře: 9:00 – 13:00, včetně 1 přestávky
Tento workshop lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.