Marketing je v dnešní době oblast, která se dostává čím dál tím více do popředí ve firemním plánování a vytváření strategií. Už to dávno není jen záležitost velkých společností, které si mohou dovolit investovat nemalé finance do reklam a kampaní. Naopak, dnešní doba nabízí možnosti, které nejsou ani složité a ani nákladné. Jednou takovou disciplínou, která nemusí být nákladná, když firma ví, jak na to je PR. Public Relations, vztahy s veřejností. PR je v podstatě umění způsobit, že je dobrá práce dobře známá. A ať už PR aktivity máte pojmenované a děláte je cíleně, nebo jen okrajově a spíše instinktivně, jsou součástí vašeho prodeje a marketingu.
Dobrá práce, dobrý produkt, služba je samozřejmě základ. Ale spoléhat se jen na to, že právě dobrá práce mluví sama za sebe, může být trochu riskantní. Dobrá práce, dobrý výsledek musí být zveřejněn. Proto i malá firma potřebuje Public relations. A dobrá zpráva je, že to nemusí stát miliony. Jen jako jakákoli jiná oblast, tak i PR má své zákonitosti a pravidla.
Proto jsme pozvali do Čech odborníka, který se v oblasti PR pohybuje již dlouhá léta…
a přijďte si pro „expanzní balíček“. Proč říkám expanzní? Protože právě u vztahů s veřejností začíná vaše expanze.