E-mail marketing…
Možná už jste se také někdy zabývali otázkami:
Proč používat k propagaci právě e-mail?
Jaká je nejčastější chyba firem při rozesílání e-mailů?
Jak přitáhnout pozornost adresáta již titulkem v předmětu e-mailu?
Jaké jsou slabé stránky newsletteru a čemu je potřeba se vyhnout?
Ovládáme teorii…
Často jsme slýchali „ano, víme jak na to, ale nám to nejde“, nebo „ten e-mail marketing pro nás nefunguje“, „lidé nechtějí dostávat e-maily“ a mnoho jiných.
Chceme dělat e-mail marketing, ale samo se to neudělá.
Možná jste přeskočili první krok – JAK VYBUDOVAT DATABÁZI KONTAKTŮ, NA KTERÉ MOHU APLIKOVAT E-MAIL MARKETING?
Tedy, kde vzít kontakty, kterým budu posílat své e-maily?
Proč workshop?
Protože některé věci je prostě potřeba trénovat.
Pokud si to nevyzkoušíte, neosaháte, pak se Vám to hůře dělá a možná si raději najdete jiné aktivity, kterým se věnujete raději.
Když začínáte běhat, tak na to jdete také postupně, 2 km, 5 km, …
Pokud se vám nedaří získávat kontakty, rozšiřovat svou stávající databázi, pak přijďte na náš workshop MARKETING!
TERMÍNY:
BRNO: 4. srpna a 1. září
PRAHA: 5. srpna a 2. září