Jaký máte naplánovaný meziroční růst? Někdy můžeme být až nesví, když slyšíme klišé o nekonečně udržitelném rozvoji (či růstu). Jak tedy růst, potýkáte-li se s omezeným výkonem marketingových kampaní či s hranicí možností svých obchodníků? Jak objevovat nové, ale bezpečné příležitosti? Jak rozvíjet své lidi?
Těmito tématy se zabývala konference společnosti BISNODE – ANTIPROFIT 2014.
A jelikož šlo o „ANTIPROFIT“ účastníci konference se dozvěděli to, čemu se letos v B2B raději vyhnout. Účastníci konference byli především obchodní ředitelé, vedoucí marketingových oddělení a majitelé firem.
Čas, který byl vyměřený prezentaci naší firmy, jsem využil k tomu, abych předal účastníkům informace o 3 klíčových faktorech pro výkon prodejce. Jak bylo vidět z reakcí účastníků, téma výkonnosti obchodníků je velice aktuální a kladené dotazy to jen potvrdily. O které klíčové faktory se jedná, si můžete přečíst v článku Pavlíny Zítkové, redaktorky ProByznys.Info.
Pokud i Vy pořádáte pro své klienty podobné akce a chtěli byste jim umožnit dostat zajímavé informace z oblasti obchodu nebo vedení zaměstnanců, kontaktujte nás. Rádi Vám vyjdeme vstříc.