1. Úvod
  2. /
  3. Komunikace
  4. /
  5. Jak odhalit a zvládat...

Jaké jsou nejčastější chyby v komunikaci?

Jak zvládat nepříjemné emoce lidí, které potkáváte? Jak nebýt unavený?

zjistit více

Přijďte se inspirovat na úvodní seminář zdarma, kde se dozvíte:

O komunikaci již toho bylo napsáno hodně, a právem.
Pokud jiní lidé vidí, že jim nasloucháte, že se zajímáte o to, jak to vidí oni, že od nich očekáváte názor a pomoc, že jim dokážete projevit uznání, jste na nejlepší cestě, jak mít dobré a stabilní vztahy.

Lidé získávají pocit něčeho společného, pocit skutečného partnerství a vnímají vás jako čitelného člověka, kterému je možné důvěřovat. Tento stav je velmi stabilním základem pro naplnění plánů, které vás jako skupinu čekají. Proto upřímná a otevřená komunikace je pro vztahy ve skupině jedním z jejích základních stavebních kamenů.

 

Komu je seminář určen?

Všem, kteří občas naráží v komunikaci na nepochopení, mají stresovou práci v kolektivu, nebo jen chtějí vylepšit vztahy se svým okolím.

Jak dlouho úvodní seminář trvá?

2,5 hodiny včetně přestávky

Jak odhalit a zvládat vlastní rezervy v komunikaci

 

 

Vyberte si termín a místo

Pobočka Brno

 

Pobočka Brno
6.2.2025 09:00
vybrat

 

Pobočka Praha

 

Pobočka Praha
20.2.2025 09:00
vybrat

 

Zlín

 

Zlín
20.3.2025 09:00
vybrat

 

Nevyhovuje Vám žádný nabízený termín? Podívejte se na další

 

Co říkají naši klienti

Bohuslav Hlubůček

Bohuslav Hlubůček, REINERT Czech s.r.o.

Seminář byl velmi vhodně a zajímavým způsobem veden, což udrželo mou pozornost po celou dobu semináře. Problematika komunikace je základním stavebním kamenem v každé firmě. Jelikož jsem v minulosti absolvoval několik takových seminářů a školení na stejné téma, mám možnost srovnání a zároveň bylo hodně příjemné si některé věci zopakovat a připomenout. Jelikož je má pozice ve firmě výhradně o komunikaci s lidmi a zákazníky, tak jsem přesvědčen, že toto opakování je pro mě určitě přínosem a získané rady v tomto směru budu určitě aktivně používat v této komunikaci.
Bc. Eva Novotná

Bc. Eva Novotná, BENEŠ a LÁT a.s.

Jsem přihlášená na podzimní čtyřdenní kurz o komunikaci. Tento seminář jsem se rozhodla absolvovat na doporučení BS, abych pak náročné školení dobře zvládla. Vnímám ve své komunikaci zbytečné chyby, které mě drží zpět a také snižují mou sebejistotu. Doufala jsem, že mi seminář odpoví alespoň na základní otázku, co zaručeně funguje a můžu se tím bez obav řídit. A kupodivu mi odpověděl na víc otázek, které jsem dlouhodobě řešila. Některé příklady pana Staňka, jako by byly o mně. Za dvě hodiny jsem se dozvěděla spousty užitečných informací a praktických rad, které jsem začala hned používat. Těším se, co bude následovat v kurzu.
Jana Vondráčková

Jana Vondráčková, FOXON s.r.o.

Toto školení jsem objevila díky doporučení kolegy z práce. Věřím, že komunikace je základem zdravých mezilidských vztahů (jak soukromých, tak i pracovních), i když se tato dovednost často podceňuje a ve školách na to není kladený takový důraz. I přesto, že jsem neměla žádná konkrétní očekávání, protože školení bylo zdarma, musím říct, že jsem byla příjemně překvapena. Lektor mě zaujal již v prvních minutách. Komunikoval se mnou očima a vše bylo pro mě srozumitelné, což jsem považovala za velmi příjemné. Využíval také mnoho praktických příkladů, které podpořil historkami a ukázkami. Celkově jsem byla s tímto školením velmi spokojená a ráda bych jej doporučila dalším zájemcům.
Martin Sedláček

Martin Sedláček, AQE advisors, a.s.

„Po absolvování tohoto kurzu jsem si uvědomil, jaké rezervy mám ve své komunikaci a jak velký potenciál přinese její zdokonalení. První věc, která mě nadchla, byl kvalifikovaný a zkušený lektor. Další skvělou vlastností tohoto kurzu byla jeho interaktivita a praktické cvičení.“
Simona Staňová

Simona Staňová, Nitto Denko Czech s.r.o.

Seminář se mi líbil, udělala jsem si i několik poznámek, které jsem sdílela i se svými kolegy a myslím, že jsou pro správnou komunikaci podstatné. První je: „Firma je do té doby živá, do jaké dokáže komunikovat“ + parafráze této věty. Druhá důležitá věc, která zazněla, je: „Být pohodlně zde a vnímat“. A poslední, která je vlastně odpovědí na otázku „Jak odhalit a zvládat vlastní rezervy v komunikaci“ je zaměřit se na 2 hlavní věci, jenž narušují komunikaci a myslím i vztahy nejen na pracovišti, a to je SELHÁNÍ a NEETIKA.
Bc. Filip Pecina

Bc. Filip Pecina, VERTIX s.r.o.

Byl to můj první seminář od Business Success a musím říct, že spokojenost. Márty nás všechny dokázal probudit svou energií a projevem, velká poklona. Líbilo se mi, že ačkoli je komunikace běžná a nezbytná součást každodenního života, myslíme si jak umíme komunikovat, tak nás Márty jednoduchými ukázkami dokázal přivést v opak. Určitě se snažím víc vnímat a být duchapřítomen nejen při jednáních nebo schůzkách, ale hlavně i v běžných dialozích, kde jsem jel často „na autopilota.“   Ještě jednou moc díky.
Iveta Mlčáková

Iveta Mlčáková, Atelier 99 s.r.o.

Seminář byl přínosný. Byly uvedeny zajímavé příklady z praxe, které se dějí v každodenním životě. Většinou dochází k nedorozumění mezi lidmi, a to z důvodu, že neumí efektivně komunikovat. To tento seminář vysvětluje a donutí vás přemýšlet jinak. Líbí se mi, že díky správné komunikaci může člověk předejít řadu problémů jak v práci, tak v osobním životě. Velice mě zaujala účinnost a síla cvičení. Lidé se hned sblížili a začali spolu komunikovat i přes to, že se viděli na kurzu poprvé. To jen dokazuje, že komunikace je jeden z klíčů úspěšného fungování v životě.
Terezie Dvořáková

Terezie Dvořáková, JAN SVOBODA s.r.o.

Úvodní komunikační školení pro mě bylo příjemným osvěžením. Připomněla jsem si, jak je důležité být v komunikaci tady a teď a věnovat druhému při komunikaci pozornost a soustředěný zájem. Zaujala mě myšlenka na téma "bytí" - být ztotožněna se svou pracovní pozicí nebo se svou rolí v soukromém životě. Pokud je člověk se svým "bytím" ztotožněn, umožňuje mu to dobrou startovní pozici pro zdařilou komunikaci. Následně má větší šanci na oboustranné pochopení a porozumění. Věřím, že navazující komunikační školení mohou být přínosná pro každého, kdo usiluje o zlepšení komunikace v jakékoliv oblasti.
Markéta Ščotková

Markéta Ščotková, Démos trade, a.s.

Seminář Jak odhalit a zvládat vlastní rezervy v komunikaci hodnotím velmi pozitivně. Dozvěděla jsem se spoustu nového a vím, na kterých oblastech vlastní komunikace musím zapracovat.
Lukáš Holý

Lukáš Holý, Epos spol. s r.o.

I přes úvodní nedůvěru v tento seminář mě pan lektor přesvědčil o svých kvalitách, že to není jen další povídání, ale obsah měl reálné použití jak v pracovním, tak i v osobním životě. Kromě teorie mě obzvlášť zaujaly reálná cvičení a příklady z praxe, vysvětlení schopnosti i důležitosti vnímání protistrany a pozornost všeobecně. Kolegové, kteří navazující kurz absolvovali, si jej pochvalují a výsledky jdou v jejich komunikaci poznat okamžitě.
Petr Paksi

Petr Paksi, JAP FUTURE s.r.o.

Nevěděl jsem, jestli se mám smát nebo být na sebe naštvaný, když většinu věcí, co nám pan Staněk řekl, že je špatně nebo se nemá dělat, jsem na jednáních obvykle dělal. Objevil jsem ve svém chování a jednání jak v pracovním, tak soukromém životě, velké chyby a už po těchto základních kurzech se je snažím řešit a hlavně se jich chci vyvarovat ve svém budoucím životě.