Oblast Public relations bychom mohli rozdělit na 2 části. Na INTERNÍ a EXTERNÍ PR.
Interní PR je mnohem důležitější, než PR externí. Není nic horšího, než když se někdo zeptá nějakého člověka z Vaší firmy a ten firmu pomluví, nebo o ní nemluví nijak příznivě. Tedy pokud chcete mít opravdu dobré PR – je třeba nejprve zlepšit PR interní. Lidé ve firmě si musí být vědomi toho, že pracují pro špičku ve svém oboru. Je třeba, aby lidé UVNITŘ firmy měli vyřešené věci, které se jim nelíbí a smýšleli o firmě dobře. Když nemáte dobré vztahy, ať ve firmě, nebo se zákazníky, jsou tam špatné emoce a ty Vám dobré jméno určitě neudělají.
Když máte problémy ve firmě s lidmi, externí PR nefunguje. Pokud potřebujete zlepšit atmosféru ve firmě – udělejte anketu. Pokud jsou vztahy hodně špatné, ať je anketa anonymní. Poznatky z ní je potom nutné samozřejmě zvládnout, aby lidé byli spokojení.
Jak funguje interní PR u vás?
Táhnete všichni za „jeden provaz“?
Podívejte se na krátké video od společnosti Performia, spol. s r.o. a zjistěte, jak interní PR ovlivňuje produktivitu firmy.