Pro některé firmy bývá léto slabší období, pro některé je to naopak vrchol sezóny.
V tom druhém případě, kdy nevíte kam dříve skočit, bývá priorita „jak zajistit produkci a dodávku“.
U nás v Business Success je léto obdobím, kdy to může mít náš obchodník složitější. To důležité zde je „může mít“. V první řadě je to totiž o rozhodnutí. Akceptuji jako obchodník nebo šéf, že léto je „mrtvé“, protože jsou lidé na dovolených? Ano nebo ne?
V okamžiku, kdy se rozhodneme souhlasit s tím, že něco nejde, nebo že je to tak prostě je, vlastně jsme si dopředu odsouhlasili, že to nepůjde. Ať už se jedná o práci, projekt nebo cokoliv jiného. Asi není překvapení, že to následně skutečně nejde. Takže pokud pro vás letní období v minulosti bylo produkčně těžší, zkuste s tím tentokrát nesouhlasit. Prostě se bude dařit, léto – „ne“léto.
Jenže co dál?
Určitě máte za sebe nebo za svou firmu vypozorováno, co vám funguje. Připravte akce, zapojte své lidi, vymyslete akci pro své klienty. Udělejte zkrátka cokoliv, co podpoří vaši produkci a vztahy se zákazníky.
I my jsme pro klienty na léto připravili několik „chuťovek“ a specialit, včetně jedné novinky a doufáme, že se trefíme do chuti.
Krásné a úspěšné léto!
Vlasta Opelková
výkonná ředitelka Business Success