Každý z nás má občas pocit, že tu či onu věc hravě zvládne a nepotřebuje za to platit. V reklamě je takový přístup dosti běžný, ale pohled na špatně zpracované grafické řešení inzerátu, nudné internetové stránky a gramatické chyby v textu je smutný. Pokud máte grafické cítění, jste skrytý básnický talent a dokážete si připravit kreativní návrh sám, nic proti vašim schopnostem. Pokud ovšem ušetříte pár korun za práci jazykového korektora a reklamní text obsahuje pár chybných „Ypsilon“, je již šetření přehnané. Vždyť jazykovou korekturou procházejí v praxi i texty novinářů, kteří jsou mistry slova! Věřte, že i vašemu letáku či inzerátu taková služba nebude na škodu.
Spočítali jste si někdy, jakým procentem se podílí profesionální práce na kreativním návrhu na celkových nákladech spojených s realizací reklamy? Pokud takový leták nebo inzerát nezaujme cílovou skupinu, nevyhodili jste mnohem více peněz? Stejně tak náhodný výběr médií, který neosloví vaše zákazníky, bude určitě dražší, než účet za několik hodin poradenství. Zahrňte tyto otázky do svých úvah, až budete hledat cesty k efektivnímu využití rozpočtu na reklamu.