Recenze na workshop „Jak na studené kontakty… aneb aby telefonování nebyl boj.“
Na workshopu se mi líbil přístup, vysvětlování, názorné ukázky a bylo příjemné i občerstvení, pauzy a celkově prostředí, kde se workshop konal.
Odnesla jsem si ze semináře důležité poznatky. Konkrétně jsem si odnesla více citu a projevení porozumění volajícímu, větší empatii, nepoužívat slova, která obsahují „ne“ (např. nechcete, nepotřebujete, atd.) a další možnosti, jak zvládnout i třeba „nepříjemného volajícího“. Líbilo se mi i to, že jsme zde byli 4, tudíž to bylo více takové intimní a lepší.
Workshop byl zároveň hodně zaměřen i na cílené schůzky se zákazníky, což já z mé aktuální pozice operátorky moc nevyužiji, ale řešili jsme to s vedením a říkala jsem jim, že by to bylo vhodné pro obchodní zástupce. Ale celkově byl seminář příjemný. Děkuji za možnost zúčastnit se.
Lucie Uřičářová
Operátor zákaznické linky