1. Úvod
  2. /
  3. Prodej
  4. /
  5. Jak na studené kontakty…...

Jak na studené kontakty… aneb aby telefonování nebyl boj

Jedinečný workshop o tom, jak prostřednictvím telefonování zvýšit svůj obrat

zjistit více     objednat

JAK NA STUDENÉ KONTAKTY… ANEB ABY TELEFONOVÁNÍ NEBYL BOJ

Jaká témata se na tomto workshopu řeší?

 

  • Neradi voláte na studené kontakty?
  • Děláte cokoliv jiného, než aby jste zvedli telefon a domlouvali si schůzky?
  • Máte pocit, že nemáte tolik nových zákazníků, jako dříve a chcete to zlepšit?
  • Uvažujete, jak zvýšit efektivitu v domlouvání schůzek?
  • Nereagují vám zákazníci na e-mail nebo LinkedIn?

Komu je workshop určen?

Workshop je určený všem obchodníkům, nebo vedoucím obchodu, kteří touží získat více nových zákazníků a tím zvýšit svůj obrat. Na workshopu probereme nejčastější bariéry při telefonování na studené kontakty a naučíte se jim porozumět a zvládat je. Workshop je kombinací výkladu teorie proloženou praktickými drily, které zlepší vaši schopnost uskutečnit úspěšný telefonát, který vyústí k domluvení schůzky.

 

 

Jak workshop probíhá?

Workshop kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků. Součástí workshopu je i množství konkrétních cvičení zaměřených na to, aby je účastníci mohli ve svém životě ihned použít. Více než na rozsah přednášených témat klademe důraz na to,“ jít do hloubky“ a umět informace prakticky aplikovat do života.

Délka workshopu: 1 den 

Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně přestávky na oběd a 2 coffee breaků

Občerstvení v průběhu coffee breaků a oběd jsou zahrnuty v ceně workshopu.

Tento workshop lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.

Mám zájem o tento workshop

 

Trenér semináře

Jana Guráňová

 

Jana Guráňová
Trenérka prodejních seminářů
Konzultantka

 

Co říkají naši klienti

Ing. Ondřej Světlík

Ing. Ondřej Světlík, DELUXEA a.s.

Workshop "Jak na studené kontakty" beru jako velmi přínosný. Jednak oceňuji možnost osobního přístupu díky velmi úzké skupince účastníků a jednak i schopnost lektora podat téma s návazností na praxi a adaptací na jednotlivé profese a situace. Celý koncept workshopu byl dobře nastaven a hned po návratu do práce jsem se snažil poznatky aplikovat.
Lucie Uřičářová

Lucie Uřičářová, GUMEX, spol. s r.o.

Odnesla jsem si ze semináře důležité poznatky. Konkrétně jsem si odnesla více citu a projevení porozumění volajícímu, větší empatii, nepoužívat slova, která obsahují "ne" (např. nechcete, nepotřebujete, atd.) a další možnosti, jak zvládnout i třeba "nepříjemného volajícího". Líbilo se mi i to, že jsme zde byli 4, tudíž to bylo více takové intimní a lepší.

Na tomto workshopu je maximální počet účastníků 12

Rezervujte si místo ještě dnes!

Mám zájem o tento workshop