Jak na marketing bez velkých investic?
Obejde se prodej v menší firmě bez marketingu?
Marketing a prodej pro menší a střední firmu
Zajímají vás odpovědi na otázky:
- Co musí dělat menší firma v marketingu a prodeji, aby přežila?
- Jak nastavit prodej a marketing v menší firmě?
- Jak budovat značku a zbytečně nevyhazovat peníze?
- Jaké jsou nejčastější chyby menších firem v marketingu a v prodeji?
- Jak vést marketing a prodej v technických oborech?
- Jak poznat, na co zákazníci budou tzv. „slyšet“?
- Jak se nedostat do pasti, která může zničit prodej i marketing?
Popis
Marketing a prodej v menších firmách musí být šikovnější a efektivnější, než ve velkých firmách.
Malé firmy jsou velice rychle potrestané za nefunkční marketing a prodej a někdy hledají inspiraci v úspěšných velkých firmách. Ale to nemusí fungovat vždy a hlavně u firem, které neprodávají koncovým zákazníkům, ale prodávají jiným firmám.
Komu je seminář určen?
Majitelům malých a středních firem a všem klíčovým pracovníkům, kteří mohou ovlivnit marketing a prodej ve firmě.
Jak seminář probíhá?
Seminář kombinuje aplikovaný výklad s diskuzí a praktickými ukázkami na konkrétních příkladech s maximálním využitím zkušeností trenérů i účastníků.
Délka semináře: 1 den
Průběh semináře: 9:00 – 18:00, včetně 2 přestávek a pauzy na oběd
Tento seminář lze dodávat i interně, tj. přímo u klienta.
Aktuální termín a místo
Pobočka Brno
Maříkova 1899/1
621 00 Brno - Řečkovice
Tel.: 513 030 670
Mobil: 736 509 206
E-mail: cerna@success.cz
Petra Černá
Tel.: 736 509 206